וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ ארליסנס מרחיב את היקף הגיוס מ-3 ל-5 מיליון דולר

גיא גרימלנד

28.11.2006 / 12:35

החברה פיתחה טכנולוגיה לזיהוי מקדים של התקפת אסטמה ואי-ספיקת לב



חברת הסטארט אפ הישראלית ארליסנס (EarlySense) מרחיבה את היקף הגיוס האחרון שלה מ-3 מיליון דולר, שעליו דיווחנו באחרונה, ל-5 מיליון דולר. בנוסף לקרנות ההון סיכון פרוסיד ואתגר, שהובילה את הגיוס הקודם, השתתפו בגיוס החדש הקרנות דוקור אינטרנשיונל, חברת ההשקעות מקבוצת ואן ליר, קרן נואבר (NOABER) ההולנדית של פול באאן, שבעבר השקיעה בחברות טרדיום, דמנטרה וטופ-טיר, וקרן ברידג' - קרן השקעות מאוהיו בארה"ב שמתמקדת בהשקעות בחברות ישראליות בתחום המכשור הרפואי. עד כה גייסה החברה כ-1.25 מיליון דולר בשני סבבים: סבב סיד ב-2004 ממשקיעים פרטיים, וסבב ראשון מקרן אתגר ב-2005.



ארליסנס פיתחה טכנולוגיה לזיהוי מקדים של התקפת אסטמה ואי-ספיקת לב. הטכנולוגיה כוללת חיישנים, הבודקים פרמטרים ללא מגע עם גוף החולה ויכולים להעריך מראש אפשרות להתקף קצרת ב-48 השעות הקרובות. המערכת מנטרת דפוסי נשימה ודופק במהלך השינה ומזהה באופן אוטומטי את סממני הופעת התקף של המחלות.



ארליסנס הוקמה על ידי היזמים גיא שנער, (לשעבר אקס טכנולוגיות), יוסי גרוס (שהקים 12 חברות בתחום מדעי החיים), אבנר הלפרין, מנכ"ל החברה, (לשעבר סמנכ"ל שיווק בחברת רדקום ומנהל חברת ייעוץ אסטרטגי)וד"ר דני לנגה (שהקים את החברות Idesia ו-Algodyne). היא מנוהלת על ידי אבנר הלפרין.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully