וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר קבצי הווידיאו יוטיוב יתחיל לספק סרטונים לטלפונים סלולרים

סוכנויות הידיעות

28.11.2006 / 22:42

זאת במסגרת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הסלולר ורייזון ויירלס, דיווח "וול סטריט ג'ורנל"



אתר קבצי הווידיאו יוטיוב (YouTube), אשר נרכש בחודש שעבר על ידי ענקית האינטרנט גוגל (סימול GOOG), יתחיל לספק את סרטונים לטלפונים סלולרים במסגרת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הסלולר האמריקאית ורייזון ויירלס. כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל".



ההסכם עם ורייזון הוא ההסכם הגדול הראשון של יוטיוב עם חברת סלולר, במסגרת ניסיונות אתר קבצי הווידיאו להרחיב את פעילותו מעבר לתחום המחשבים האישיים. יוטיוב, אשר נרכשה על ידי גוגל תמורת 1.65 מיליארד דולר, הוא האתר הפופולרי ביותר לסרטוני וידיאו המיוצרים על ידי הגולשים, והוא מארח 100 מיליון צפיות בווידיאו מדי יום. לפי נתוני HitWise, זהו האתר המוביל בשוק חיפוש הווידיאו המקוון, עם 29% משוק המולטימדיה בארה"ב.



במסגרת ההסכם בין יוטיוב, לבין ורייזון ויירלס - שהיא מיזם משותף של ענקית התקשורת האמריקאית ורייזון (סימול VZ) וחברת וודאפון הבריטית - תקבל ורייזון ויירלס זכויות בלעדיות על תוכן של יוטיוב בסלולר, למשך תקופה "מוגבלת". עם זאת, משך תקופה זו לא נמסר.



מרבית הסרטונים המוצגים ביוטיוב הם מתוצרת בית, אולם האתר מציג גם חומרים המוגנים בזכויות יוצרים. בעקבות רכישתה על ידי גוגל, החלו כמה מחברות המדיה הגדולות בעולם לבחון דרכים לקבל חלק מרווחי האתר עבור שידור סרטוני וידיאו שבבעלותן, המוגנים בזכויות יוצרים.



> לא הספקתם לקרוא חדשות היום? הקליקו כאן!


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully