וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבתאי שי: כנס אילת עלול להיפגע כתוצאה מהשבתת המשק

עירית רוזנבלום

29.11.2006 / 10:26

לכנס אמורים להגיע 230 סיטונאי תיירות ונציגי חברות תעופה מ-24 מדינות



כנס אילת עלול להיפגע כתוצאה מהשבתת המשק - כך מתריע מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבתאי שי. ביום ראשון הקרוב, ה-3 בדצמבר, אמור להיפתח באילת הכנס הבינלאומי לעידוד התיירות לאילת, אליו אמורים להגיע 230 סיטונאי תיירות ונציגי חברות תעופה מ-24 מדינות. זהו אחד הכנסים החשובים, אם לא החשוב ביותר, של תעשיית התיירות הנכנסת לישראל בכלל ולאילת בפרט.



החל מסוף השבוע הנוכחי אמורה להגיע דרך נתב"ג רכבת אווירית עם מאות סוכנים בעשרות טיסות מרחבי העולם. במכתב אל מזכ"ל ההסתדרות, עופר עיני, מסביר שי שהכנס, שאורגן מסורתית על בסיס שנתי החל משנות ה-80, הופסק ב-3 השנים האחרונות עקב אירועי האינתיפאדה, המשבר בתנועת התיירות הנכנסת והחשש שרבים מסיטונאי התיירות הזרים יסרבו להיענות להזמנה ולהגיע ארצה. "לאחר תקופת רגיעה, שלצערנו נפסקה עם מלחמת לבנון, חידשנו את ארגון הכנס. בהכנתו הושקעו על ידי משרד התיירות, חברת אל-על והתאחדות מלונות אילת יותר ממיליון וחצי שקל, כאשר ההיענות הגדולה של המוזמנים יצרה אצלנו את התחושה שבמהלך הכנס ייסגרו עסקות אשר יביאו עשרות אלפי תיירי חוץ לאילת", כותב שי.



לדבריו, השביתה עלולה למנוע את הגעתם של מאות סוכנים לאילת, מה שיכול לגרום לפגיעה אנושה במאמצים שנעשים כיום להחזיר את תנועת התיירים לאילת, שכלכלתה נשענת רובה ככולה על ענף התיירות, ובסופו של דבר להביא לפיטוריהם של אלפי עובדים וסגירתם של עסקים קטנים וגדולים. "אנו פונים אליך בכל לשון של בקשה שלא להשבית החל מסוף שבוע זה את נמל התעופה. היעדרותו של כל סוכן מהכנס עלולה, לצערנו, לפגוע בפרנסתם של תושבי העיר", הזהיר שי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully