וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזורים מתכננת פרויקט מגורים בארה"ב ב-795 מ' דולר

נתן שבע

29.11.2006 / 10:30

המלחמה והתחזקות הדולר האטו המכירות בכ-5%. את הרווח הנקי הצילה הערכת שווי שביצעה החברה לנכסיה

"החל מהרבעון השני של 2006 מסתמנת האטה בקצב המכירות, הן לעומת התקופה המקבילה והן בהשוואה לרבעון הראשון" - כך הסבירה חברת הנדל"ן אזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין שחיקה של 5% בהכנסותיה לעומת הרבעון המקביל, ל-150.7 מיליון שקל. ההאטה במכירות נבעה ממלחמת לבנון השנייה ומהתחזקות השקל מול הדולר בשיעור של כ-10% החל מהרבעון השני של 2006, שפגעה בכוח הקנייה של חלק מרוכשי הדירות.

הרווח התפעולי של החברה נחתך בכ-57% ל-6.3 מיליון שקל, גם בשל עלייה בהוצאות התפעוליות. הרווח הנקי של החברה אמנם עלה בכ-23% ל-25 מיליון שקל, אם כי הוא נעזר בהכנסה נוספת (שסווגה תחת הכנסות אחרות) של 31 מיליון שקל בגין ביטול הפרשה לירידת ערך נכסים, בעקבות הערכת שווי שנערכה לנכסי החברה. הערכה זו בוצעה בעקבות העברת השליטה לבוימלגרין. כמו כן, שופר הרווח הודות לירידה בהוצאות המימון.

עיקר עיסוקה של אזורים הוא נדל"ן למגורים בארץ. לקבוצה 17 פרויקטי מגורים המצויים בשלבי ביצוע ברחבי הארץ, והם כוללים 1,630 יחידות דיור. החברה הודיעה לפני מספר חודשים גם על הרחבת פעילות הנדל"ן בחו"ל, עם כניסה להודו ולארה"ב.

היום משחררת החברה הודעה על מו"מ לרכישת שתי חטיבות קרקע בהיקף כולל של 54 מיליון דולר, המיועדות להקמת שני פרויקטים למגורים ביוסטון, טקסס, ארה"ב. החברה מתכננת להקים על הקרקע פרויקטים בהשקעה כוללת של 795 מיליון דולר.

בנוסף, הודיעה החברה כי הדירקטוריון אישר מענק בסך 1.5 מיליון שקל למנכ"ל החברה, דוד לב, כתחליף להענקת אופציות למניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully