וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת המחדלים מתארכת: השוטרים לא ניסו לרדוף אחרי בני סלע כשנמלט וחיכו שיפתחו להם את שער בית המעצר

רוני זינגר-חרותי

29.11.2006 / 13:51

כוחות משטרה גדולים הוקפצו אתמול לאזור קניון רמת גן לאחר ששוטר דיווח כי ראה אדם שנראה כמו סלע רוכב על אופנוע





כוחות משטרה גדולים הוקפצו אתמול לאזור קניון רמת גן לאחר ששוטר דיווח כי ראה אדם שנראה כמו סלע רוכב על אופנוע. במקביל, הוקפצו שוטרים לאזור בית ליד בעקבות עדות של חיילת כי אדם המתאים לתיאורו של סלע ניסה לתקוף אותה.



שוטר התנועה דיווח אתמול כי הבחין ברוכב אופנוע הדומה לאנס הנמלט בני סלע באזור קניון רמת גן. לדברי השוטר, הוא ניסה לעצור את הרוכב שהיה חבוש בקסדה, אך זה נמלט. בעקבות הדיווח פתחה המשטרה בחיפושים נרחבים בסיוע מסוק, ובתומם נמצא האופנוע החשוד נטוש באזור התעשייה ליד הקניון. לאחר שאותר בעליו התברר כי האופנוע הורד מהכביש בשל ליקויים טכניים, וכי בעליו נמלט מן השוטר בשלל חששו להיתפס רוכב עליו.



בזמן האירוע התקבלו במוקד המשטרה קריאות רבות מצד תושבי רמת גן ובני ברק שדיווחו כי ראו אדם הדומה לסלע בסמוך אליהם. המשטרה בדקה כמה אנשים באזור, אך האנס הנמלט לא אותר.



החיילת, המשרתת בבסיס צבאי בבית ליד שבשרון, דיווחה אתמול כי אדם ניסה לתקוף אותה בצומת בית ליד ולגרור אותה לפרדס סמוך. כוחות משטרה שהוקפצו למקום שמעו מהחיילת כי בעת שעשתה דרכה מהבסיס לכיוון הכביש, ניגש אליה אדם מאחור, תפס בידה וניסה למשוך אותה לכיוון פרדס סמוך. החיילת הצליחה לברוח והאדם החשוד נמלט. על פי הדיווח, החיילת לא ראתה את תווי פניו בשל החשיכה, אך ידעה לומר כי מבנה גופו רזה.



זה כמה ימים מתמקדים חיפושי המשטרה באזור השרון, לאור דיווחים של תושבי הסביבה כי ראו את סלע. מכיוון שסלע התגורר בעבר ביישוב קדימה ומכיר היטב את השרון, מעריכים במשטרה כי הוא עשוי להגיע לאזור. עם זאת, סריקות המשטרה לא העלו אתמול בערב דבר.



בתל אביב הופחת מספר השוטרים הסורקים את העיר והוא עומד כעת על כמה מאות. שאר השוטרים הועברו לחיפושים באזור השרון. בנוסף, הוחלט על מעבר לפעילות סמויה באזורים שונים בעיר.



במשטרה שוקלים להקים מפקדה משטרתית מיוחדת, בראשות ניצב אהרון פרנקו, שתרכז את פעילות השוטרים והמתנדבים בחיפושים אחרי סלע ברחבי הארץ, למעט מחוז תל אביב. בתל אביב ימשיך מפקד המחוז, ניצב דוד צור, לפקד על החיפושים.



צור אמר לאחרונה שאין צורך מבצעי ב-2,000 השוטרים שהוקצו לחיפושים בעיר עד כה. על פי הערכות שהשמיע בפורומים שונים, צור זקוק רק לשליש ממספר זה. ואולם, במשטרה התקבלה החלטה אסטרטגית להשאיר את כמות השוטרים בתל אביב על כנה ככל שיידרש, כדי לחזק את תחושת הביטחון של תושבי העיר.



אתמול התברר עוד כי עלויות מבצע החיפושים אחרי סלע נמוכות באופן משמעותי מכפי שפורסם עד כה: עלות יום חיפוש למשטרה הסתכמה עד כה ב-100 אלף שקלים, ולא במיליון וחצי שקלים - כפי שפורסם בכלי התקשורת. עד כה הוציאה המשטרה קצת יותר מחצי מיליון שקלים על החיפושים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully