וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת עורכי הדין ביטלה הוצאת סדרת ספרים לכבוד השופט ברק

יובל יועז

29.11.2006 / 10:28

על פי הצעת האופוזיציה במועצה הארצית של הלשכה, הוחלט לבטל את התוכנית שעלותה 300 אלף שקל



לשכת עורכי הדין החליטה אמש (שלישי) לבטל את התוכנית להוציא לאור סדרת ספרים בעלות של 300 אלף שקל לכבודו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס, השופט אהרן ברק.



שופטים בדימוס זוכים בדרך כלל שספרי משפט אקדמיים מתפרסמים לכבודם. גם ברק עמד לזכות בחמישה כרכים של "ספר ברק" לכבודו, ואולם רוב נציגי המועצה הארצית הגיעו למסקנה שהלשכה כבר חלקה כבוד מספיק לברק בחודשים האחרונים. "הספר היה אמור להיות עוד חוליה בשרשרת הפסטיבל לכבוד ברק", אמר אמש אחד מאנשי הלשכה, "הגליון האחרון של הביטחון 'עורך הדין' נראה כמו עיתון צפון קוריאני בימיו הטובים, חוץ מקלוז-אפ על נעלי הבית שלו עשו את הכל, נמשך בהענקת פרס הלשכה ובטקסים לכבודו במחוזות. אפשר פשוט לקרוא ללשכה לשכת עורכי הדין על שם אהרן ברק ולחסוך את כל העניין".



בישיבת המועצה הארצית של הלשכה הוחלט, על פי הצעת האופוזיציה, לבטל את התוכנית. בין המתנגדים לתוכנית היו עורכי הדין אילן בומבך, יראון פסטינגר ויריב לוין, נציגי האופוזיציה במועצה הארצית, שהיא הגוף המחוקק של הלשכה. במקביל, החליטה המועצה הארצית על קיצוץ רוחבי של 10% בדמי החבר של עורכי הדין, ואישרה את תקציב הלשכה ל-2007.



עו"ד יריב לוין מסר כי "אין מקום לפסטיבל הפרישה הראוותני שמנסים לעשות בלשכת עורכי הדין לכבוד ברק, שדרכו ומשנתו שנויים במחלוקת קשה. אני שמח שהמועצה הארצית גילתה אומץ ואמרה לא לבזבוז הכסף ונמנעה מפרסום הספר המיותר שלעורכי הדין אין שום תועלת בו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully