וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל נערכת למתקפת תקשורת

TheMarker

29.11.2006 / 10:04

איך נערכים בחברת החשמל להפסקות חשמל יזומות? ■ כמה שילם המנהל המוסיקלי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית עבור דירת הפנטהוז החדשה שלו? ■ מה עושים איל קיציס וטל פרידמן בכנס של הבנק הבינלאומי? ■ למה כועס חיים הכט, מנהל תחנת הרדיו האזורי קול רג



מאת אריק מירובסקי, ערן גבאי ומוטי בסוק



בחברת החשמל לא לוקחים סיכונים ונערכים גם למתקפת תקשורת חזיתית. השבוע התקיים בחברה תרגיל "השאלת עומס" - הפסקות חשמל - ובו ערכה החברה גם סימולציות של מתקפות תקשורתיות עליה. לצורך זה נעשה שימוש בכתבי טלוויזיה בכירים מהערוצים המסחריים, שתקפו את הנהלת החברה עקב הפסקות החשמל. הכתבים נכנסו עם מצלמות הטלוויזיה לחדרי הפיקוד של החברה וריאיינו את ההנהלה הבכירה, החל במנכ"ל אורי בן נון וכלה בראשי המחוזות, שנאלצו להתמודד עם השאלות הנוקבות.



במשבר האחרון שפקד את חברת החשמל בחודש יוני האחרון, בעקבות הפסקות החשמל ברחבי הארץ, ספגה החברה ביקורת של אמצעי התקשורות על התנהלותה. בחברת החשמל החליטו להפיק את הלקחים ולכן נערכו למצב דומה שעלול להתרחש בעתיד. מתברר כי סימולציות התקשורת הללו נערכות זה כמה שנים בחברה.



הפנטהאוז של מנהל הפילהרמונית



המנהל המוסיקלי והמנצח של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, ד"ר מרדכי סובול, רכש דירת פנטהאוז בכפר גנים, בפרויקט הדר דניאל שמקימות קרן פייר ומעוז דניאל. הפנטהאוז בן 7 חדרים, 220 מ"ר ומרפסת של 110 מ"ר. מחירו נאמד ב-2.5 מיליון שקל - כ-580 אלף דולר.



גרנות, אלעד ופרידמן



הבנק הבינלאומי ערך אמש כנס לקוחות עסקיים באזור הצפון. לכנס, שנערך במרכז הקונגרסים בחיפה בו השתתפו כ-400 לקוחות בעלי עסקים גדולים באזור הצפון, הגיעה כל צמרת הבינלאומי: היו"ר החדש ז'ק אלעד, המנכ"ל דוד גרנות, וממלאת מקום המנכ"ל וראש אגף עסקים, סמדר ברבר צדיק. את הכנס הנחו איל קיציס וטל פרידמן שגילם דמויות מוכרות, בהם דרורית פקידת הבנק.



נפרדים משגריר ברזיל



מכון היצוא בשיתוף לשכת המסחר ישראל-ברזיל ומשרד החוץ ערכו אירוע פרידה משגריר ברזיל בישראל, סרג'יו מוררה לימה. באירוע השתתפו יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא, גד פרופר, חיים הורביץ, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הבינלאומית בטבע ונציגי חברות בהן רד תקשורת, אלווריון, אלביט, נס טכנולוגיות, התעשייה האווירית, נען-דן, תדיראן קשר, אורמת וח. מר.



שידורי בית הכנסת



משרד התקשורת התעכב במשך חודשיים באיתור וסגירת תחנת רדיו חרדי פיראטית בבית שאן, ששידרה מתוך בית כנסת והפריעה לקליטת שידורי רדיו קול רגע בניהולו של חיים הכט. הכט התלונן בפני משרד התקשורת על הפרעה בקליטת תדר התחנה. הגוף המפקח של משרד התקשורת הגיע למקום, זיהה שלוש תחנות פיראטיות שמשדרות על תדרי קול רגע ואף הוציא הנחיה ברורה לסלק מיד את שידורי הרדיו הפיראטי החרדי מהספקטרום - אבל ההליך התעכב במשך חודשיים. ביום חמישי האחרון הפסיקו לשדר כל התחנות הפיראטיות.



גמבשו במקום גורדון



שרון גמבשו מונה על ידי ראש אגף תקציבים, קובי הבר, לשמש סגן הממונה בפועל על התקציבים למקרו-כלכלה ומקרקעין. הוא יחליף את יוסי גורדון, העוזב את האוצר לתפקיד מנכ"ל התאחדות הקבלנים. גמבשו (31) מוסמך במינהל עסקים ובוגר כלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון, וכן מוסמך למשפטים באוניברסיטת בר אילן, החל את עבודתו באגף התקציבים ב-99' בצוות ממשל, מינהל וביטחון. בין תפקידיו באגף התקציבים - אחראי על תקציב המשרד לביטחון פנים ולתעשיות הביטחוניות. בתפקידו האחרון היה רכז שיכון ובינוי.



עוברים



אלי מטרה מונה למנהל מכירות אירופה ברנסיס



איציק פנסו מונה למנכ"ל חברת התיירות דיזנהויז יוניתורס



ציונה שי ודוד פרץ הצטרפו לדירקטוריון דואר ישראל כנציגי העובדים



נירה פרנקל מונתה למנהלת מכירות באגף הטכנולוגיה לתחום עסקיים קטנים ובינוניים באורקל



ד"ר זהבה בלכמן מונתה לראש המחלקה החדשה להנדסה רפואית במכללת אפקה להנדסה



שוקי גולד, משנה למנכ"ל כי"ל, נבחר ליו"ר איגוד הכימיה והפרמצבטיקה בהתאחדות התעשיינים במקום יוסף ברנע



עדי ליבנה, מנכ"ל כיתן, נבחר ליו"ר אגף טקסטיל ואופנה בהתאחדות התעשיינים במקום רמזי גבאי


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully