וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם עברה לרווח תפעולי של 2.4 מיליון שקל

שלומי שפר

29.11.2006 / 12:50

מתחילת השנה הפסידה רשת המזון 24 מיליון שקל. מניית אנטר מנתרת ב-6.5% בעקבות הדו"חות הטובים

האם רשת המזון טיב טעם מתחילה לראות את האור בקצה המנהרה? מהדו"חות שפירסמה היום חברת אנטר הולדינגס, שבשליטת עמית ברגר, עולה כי הפסדי הרשת ברבעון השלישי של השנה פחתו באופן משמעותי יחסית להפסדים בשני הרבעונים הראשונים. ברבעון השלישי מדווחת טיב טעם, שאת השליטה בה (50%) רכשה אנטר לפני כחודש, על מכירות של 259 מיליון שקל, לעומת מכירות של 254.5 ו-235.4 מיליון שקל בשני הרבעונים הקודמים, בהתאמה.

החברה מדווחת על שיפור מסויים ברווחיות הגולמית. ברבעון השלישי היא עומדת על רמה של 25% לעומת רמה של 24% ברבעון השני ו-24.5% ברבעון הראשון. החברה עברה ברבעון השלישי לרווח תפעולי של 2.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של 5.2 ו-5.9 מיליון שקל ברבעונים הקודמים. בשורה התחתונה רושמת טיב טעם הפסד של 4 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 10 ו-9.8 מיליון שקל בשני הרבעונים הקודמים.

חלקה של אנטר בהפסדים של טיב טעם ברבעון עומד על 2 מיליון שקל, אך בנוסף לכך החברה מכירה ב-1 מיליון שקל נוספים כהפסד, בשל הפרשת הערך המקומי - כלומר רכישת טיב טעם בסכום העולה על שוויה בספרים. אנטר כולה מדווחת ברבעון השלישי על הפסד של 6.5 מיליון שקל, הנובע גם מהוצאות מימון של 3 מיליון שקל. זאת לעומת הפסד של 1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה מסכמת החברה רווח של 3.8 מיליון שקל, לעומת רווח של 3.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כתוצאה מהדו"חות עולה כעת מניית אנטר, המחזיקה גם ב-10% ממניות פריזמה וב-50% מחברת פרפקט, בשיעור גבוה של 6.5%.

היום ערכה טיב טעם מסיבת עיתונאים לרגל השקת הדו"חות, בה הוכרז כי ישנה כוונה להפוך אותה לרשת השלישית בגודלה בישראל. כמו כן הכוונה היא לגבות מחירים אחידים ברשת גם בסניפים הגדולים בפרירפריה וגם בסניפים הקטנים בתוך העיר. כיום יש לטיב טעם 5 סניפים בתוך תל אביב, כאשר הכוונה היא להגיע ל-15 סניפים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully