וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבמ מתכוונת לרכוש את חברת וולנט; העסקה תלויה באישורים רגולטוריים ואמורה להתבצע ברבעון הראשון של 2007

רפאל פוגל

29.11.2006 / 12:54

יבמ מתכוונת לשלב את וולנט באותה חטיבת תוכנה בה שולבו משאבי Netcool לאחר רכישת מיקרומיוז



יבמ הכריזה על הסכם לרכישת וולנט קורפוריישן - חברה פרטית מושינגטון שמעסיקה למעלה מ-400 עובדים. יבמ לא מסרה את הפרטים הכספיים של העסקה, אך ציינה כי הרכישה תלויה באישורים רגולטוריים והיא אמורה להתבצע ברבעון הראשון של 2007. מיד עם השלמת הרכישה, מתכוונת יבמ לשלב את וולנט בקבוצת התוכנה של IBM כחלק מחטיבת Tivoli Software - אותה חטיבה בה שולבו המשאבים של Netcool לאחר רכישת מיקרומיוז על ידי יבמ בפברואר 2006.



וולנט היא ספקית של תוכנות לניטור ביצועי רשת ותוכנות ניהול עבור ספקי שירות אלחוטי בעולם. התוכנה של וולנט מסייעת לחברות התקשורת לנהל את הביצועים של תשתית הרשת שלהם תוך ניטור ודיווח על תחומים בעייתיים כגון ניתוקים וצווארי בקבוק. התוכנה גם מסייעת לספקים לשפר את איכות שירותי האלחוט ולזהות בעיות ברשת לפני שישפיעו על חוויית המשתמש.



השילוב בין וולנט לבין תוכנת Netcool של IBM Tivoli software אמור לספק מגוון רחב של יכולות הבטחת שירות, כולל ניהול תקלות, ביצועי רשת ואיכות השירות במגוון רחב של טכנולוגיות, וכן ציוד ויישומים מצד שלישי.



הרכישה החדשה אמורה לספק ליבמ מומחיות אלחוטית עמוקה ויכולות לטפל במגוון רחב יותר של בעיות ניהול שירות - החל בטלפונים ניידים וכלה בשרתי יישומי IP. באמצעות הוספת הטכנולוגיה של וולנט, שואפת יבמ להציע לספקי התקשורת מידע איכותי על ביצועי הרשת שלהם ורמת השירות ללקוח.



"הנוף של ספקי השירות כיום משתנה באורח דרמטי", אומר אל זולאר, מנכ"ל IBM Tivoli software. "מיזוגים, שותפויות וטכנולוגיה מאפשרים ביצוע התכנסות בין התקשורת הנייחת לניידת. כדי להתחרות, על הספקים לנהל את חוויית המשתמש בתשתיות גדולות, הטרוגניות ומורכבות לאספקת שירות. השילוב בין תוכנות וולנט ו-Netcool יאפשר לספקי שירות ערכת כלים שאין כמוה לניהול הרשת והשירות, ויספק להם מערך יכולות הבחנה, החל מליבת ה-IP וכלה באיכות השירות, כפי שהיא נראית למשתמש הקצה".



"ספקיות שירות עומדות בפני תחרות עזה ולחץ אדיר לבדל את עצמן באמצעות יישום מהיר של שירותים חדשניים באיכות גבוהה", אומר ג'ון הנסן, מנכ"ל וולנט. "עם טכנולוגיה מוכחת וחוויית משתמש נרחבת, וולנט ויבמ יכולות לסייע ללקוחות לנהל את סביבות הרשת הקיימות שלהן, ובה בשעה להכניס לשימוש שירותים חדשים ואת רשתות הדור הבא, וליהנות מהמשך הצמיחה בחיבוריות האלחוטית, ומהתכנסות התקשורת הנייחת והניידת".



לוולנט יש למעלה מ-200 לקוחות ברחבי העולם, כולל ספקים מובילים דוגמת KPN, Bharti, China Mobile ו-Brasil Telecom, בנוסף לספקיות ציוד כמו Lucent, Motorola ו-Alcatel.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully