וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילקס מדיקל מזנקת בכ-3.5%: תשמש כנציגה הבלעדית להפצת מוצרי קאירון ברומניה, הונגריה ובולגריה

אסף רותם

29.11.2006 / 14:16

פעילות השיווק במדינות אלה תחל ברבעון הראשון של שנת 2007; תהליך החדירה צפוי להיות הדרגתי



מניית מזנקת בכ-3.5% במסחר בתל אביב, זאת לאור התקדמותה לקראת פעילות במזרח אירופה. החברה הודיעה היום כי היא נמצאת במו"מ מתקדם לקבלת הזיכיונות הבלעדיים של חברת הציוד הרפואי, קאירון (Chiron), להפצת מוצריה בתחום בדיקות הדם ברומניה, הונגריה ובולגריה.



עם קבלת הזיכיון, תחל אילקס מדיקל לפעול לרישום המוצרים אצל הרשויות המוסמכות במדינות אלה, וכן תחל לקדם הסכמי מכירה עם בנקי הדם שלהן. החברה ציינה כי ברומניה קיימים בנקי דם רבים, בעוד שבהונגריה ובבולגריה בדיקת מנות הדם מרוכזת יותר, ולפיכך תהליך החדירה לארצות אלה יהיה הדרגתי.



על פי המידע שברשות אילקס מדיקל, כמות תרומות הדם השנתית בשלוש המדינות האמורות נאמדת בכ-1.5 עד 2 מיליון מנות. להערכת החברה, פעילות השיווק במדינות אלה תחל ברבעון הראשון של שנת 2007. בכל מקרה, בשנה הקרובה לא צפויה החברה ליהנות ממכירות משמעותיות כלשהן ברומניה, הונגריה ובולגריה; כמו כן, אין ביכולתה של החברה לאמוד את חלקה העתידי בשווקים אלה.



אילקס מדיקל פועלת כיום בעיקר בדרום אפריקה, שם החלה החברה למכור את מוצרי בדיקות הדם של קאירון כבר בסוף הרבעון השלישי של שנת 2005. לקאירון הסכם רב-שנתי למכירת כ-900 אלף ערכות בדיקה בדרום אפריקה, בהיקף כספי של כ-70 מיליון שקל לשנה.



המוצרים אליהם מתייחסים הזיכיונות הם בעיקר מוצרי אבחון בתחום בדיקות הדם, המיועדים לזיהוי הימצאות נגיפי איידס וצהבת בתרומות דם. מוצרים אלה מבוססים על ביולוגיה מולקולרית, וייעודם להחליף את המוצרים הקיימים לבדיקות דם, המבוססים על טכנולוגיה ישנה ויעילה פחות.



ד"ר משה בן-שאול, מנכ"ל אילקס מדיקל, אמר היום: "הפוטנציאל בשווקים במזרח אירופה הוא גדול מאד. בחלק ממדינות אלה קיימים בנקי דם רבים, ולכן תהליך חתימת הסכמי המכירה בהן יהיה ארוך יותר מזה שחווינו בדרום אפריקה. במקביל, אנו ממשיכים לפעול בכדי לחתום על הסכמים להפצת מוצרי קאירון במדינות נוספות באפריקה הדרומית והמזרחית, בהתאם לזיכיון שבידינו".



לכל הציטוטים, הגרפים והמדדים - TheMarker Finance


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully