וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון אגרו תעשיות תגייס 35 מיליון שקל בהנפקה פרטית באמצעות קבוצת כלל פיננסים

TheMarker

29.11.2006 / 15:18

מנכ"ל גאון אחזקות: "הגיוס ישמש להמשך פיתוח והרחבת עסקי החברה בתחום תשתיות המים"



גאון אגרו תעשיות, מקבוצת גאון אחזקות שבשליטת איש העסקים בני גאון, הודיעה היום על גיוס הון זר בדרך של הנפקה פרטית בסך 35 מיליון שקל לחברות וגופים מקבוצת כלל ביטוח.



ההלוואה קיבלה דירוג (A- Stable) על ידי מעלות והנה לתקופה של 7 שנים. ההלוואה נושאת ריבית צמודה של 5.8%. קרן ההלוואה תעמוד לפירעון ב-4 תשלומים שנתיים רצופים, החל מתום 36 חודשים ממועד קבלת ההלוואה. בנוסף, כחלק מתנאי ההלוואה, יוענקו למשקיעים המוסדיים 455 אלף אופציות במחיר מימוש של 26 שקל למניה, צמוד למדד, הניתנות למימוש לתקופה של 7 שנים ממועד ההנפקה.



לדברי מנכ"ל גאון אחזקות, שי פרמינגר, "הגיוס מהווה ביטוי להבעת אמון של המשקיעים המוסדיים בפעילות ובחוסן הפיננסי של גאון אגרו. החברה הציבה לעצמה כיעד אסטרטגי להגדיל את חלקה בשוק המים ולבסס את מעמדה בתחום הולכת הגז בישראל. במסגרת זו אנו פועלים כל העת לאיתור מנופי פעילות נוספים, כאשר ההון שגויס ישמש להמשך הפעילות והרכישות בתחום תשתיות המים וטכנולוגיות המים".



פרמינגר הוסיף, כי "תחום תשתיות המים נמצא בצמיחה גבוהה בארץ ובעולם, וגאון אגרו היא אחד משלושת הגופים המובילים בתחום זה בישראל. תוצאות הפעילות של החברה, ממחישות את מגמת הצמיחה שבה היא נמצאת כיום, עם גידול של כ- 470% ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אשר הסתכם בכ-30 מיליון שקל".



מהדו"ח שפירסמה מעלות עולה כי להערכתה, רמת הסיכון העסקי של גאון אגרו נמוכה במעט מהממוצע, לאור פעילותה בתחום המים המאופיין ברמת סיכון נמוכה מהממוצע, מעמדה העסקי הגבוה מהממוצע של אחזקתה העיקרית - חברת צינורות המזרח התיכון - והסינרגיה בין החברות המוחזקות, הכוללות בין היתר את החברות שגיב, רימון והכוכב. לאחרונה חתמה החברה על הסכם לרכישת 25.1% ממצרפלס ואופציות להגדלת אחזקותיה עד כ-36% במצרפלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully