וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בוימלגרין-לגנא תיחתם בימים הקרובים: אזורים תרכוש 62% מהחברה תמורת 430 מ' ש' - פרמייה של 54% על השוק

נתן שבע

29.11.2006 / 15:44

מחיר הרכישה - 65 שקל למניה - גבוה פי 3 ממחיר המניה בשוק בתחילת המו"מ



לאחר מו"מ שנמשך למעלה מחודש, מודיעים רשמית ולגנא על העקרונות המתגבשים לרכישת השליטה בלגנא הולדינגס. אזורים, שבשליטת שיעה בוימלגרין, תרכוש 61.8% מהחברה מידיו של יעקב אנגל תמורת 450 מיליון שקל. המחיר בעסקה הוא לפי 65 שקל למניה - כ-54% מעל מחירה בשוק, מחיר שכבר פורסם בעבר ב-TheMarker.



הפרמיה בתחילת המו"מ היתה גבוהה עוד יותר, כך שמדובר בפרמיה שהיתה גבוהה פי 3 ממחיר המניה בשוק עם תחילת המו"מ. בנוסף, ייתכן שאנגל יהיה זכאי לסכום נוסף של 45 מיליון שקל בגין תנאים נוספים שלא פורטו. על פי הערכות, מדובר ככל הנראה בהנפקה אפשרית של נכסי החברה בלונדון, שתצריך תוספת למחיר. החתימה על העסקה צפויה בימים הקרובים.



בנוסף, תרכוש החברה 135 אלף מניות אנגל אירופה מידי המנכ"ל, מתי דב, לאחר מימוש אופציות שברשותו למניות. שווין של המניות בשוק עומד על 2.7 מיליון שקל. האחזקה העיקרית של לגנא הולדינגס היא 77% מאנגל אירופה. אנגל אירופה פועלת בתחומי הנדל"ן המניב והיזמות בישראל ובחו"ל.



בסך הכל מעורבת אנגל אירופה בייזום והקמה של 6 קניונים במזרח אירופה ובמדינות חבר העמים, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-2 מיליארד שקל. החברה מתכננת להגיע בתוך שנה מהיום לאחזקה של 10-8 קניונים, בשטח כולל של 300-200 אלף מ"ר.



השנה הנפיקה החברה בלונדון את החברה הנכדה EEE, המרכזת את פעילות הייזום למגורים של קבוצת אנגל בצ'כיה, הונגריה, פולין, בולגריה, גרמניה וקנדה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully