וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקופוס תספק שירותי DBS לרשת השידור Alpha TV ביוון בהיקף של 4 מיליון שקל

ערן גבאי

13.8.2001 / 12:54

סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, עובדיה כהן: בכוונת סקופוס להרחיב את פעילותה באזור ולהיות ספק התשתיות המוביל גם באגן הים התיכון

סקופוס, המתמחה בהעברת שידורי וידיאו דיגיטליים על גבי פס רחב, נבחרה לספק שירותי וידיאו דיגיטלי לרשת השידור הפרטית הגדולה ביוון - Alpha TV.

על פי ההסכם שנחתם עם רשת השידור Alpha TV, סקופוס תספק פלטפורמות תקשורת DTH - Direct To Home בשווי עסקה הנאמד בכ-4 מיליון שקל.

עובדיה כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בסקופוס, מסר כי פלטפורמות התקשורת של סקופוס יאפשרו לרשת השידור ביוון שילוב תכנים של 24 ערוצי טלוויזיה וכן 4 ערוצי רדיו דחוסים, בעלי תכנים מגוונים ברחבי יוון.

הרחבת יכולות השידור של Alpha TV תועיל לחברה גם בהיערכותה לקראת אולימפיאדת אתונה 2004. עוד הוסיף כהן כי מדובר בחולייה נוספת במאמצי השיווק של סקופוס להרחיב את פעילותה באזור ולהיות ספק התשתיות המוביל גם באגן הים התיכון.

סקופוס מתמחה בפתרונות END-TO-END להעברת שידורי וידיאו דיגיטליים על גבי פס רחב. הפתרונות המערכתיים של סקופוס מאפשרים העברת וידיאו דיגיטלי דחוס באיכות גבוהה ובזמן אמת בפס רחב, נתונים ואינטרנט מהיר, על תשתיות תקשורת מתקדמות.

החברה פעילה במשך כ-5 שנים ומעסיקה כ-120 עובדים בישראל, ארה"ב, סין ומקסיקו. על לקוחות החברה נמנות רשתות שידור מובילות, בהן CBS ,SKY בארה"ב, BBC וחברות טלקום כדויטשה טלקום ופראנס טלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully