וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת שונרא הישראלית מינתה את תומס צ'רלטון - המגיע מתחום ה-VOIP - למנכ"ל ונשיא החברה

ליאור הנר

30.11.2006 / 13:56

בתפקידו האחרון כיהן צ'רלטון כמנכ"ל וויס ג'יני שנמכרה לאלקטל לפני מספר חודשים



שונרא הישראלית, המפתחות תוכנות לבדיקת מוכנות תשתיות בארגונים להטמעה של טכנולוגיות חדשות, הכריזה היום על מינויו של תומס צ'רלטון לתפקיד מנכ"ל ונשיא החברה. בועז גרינוולד, מייסד שונרא והמנכ"ל הנוכחי ימונה לתפקיד יו"ר שונרא וסגן נשיא בכיר. "יש לנו הזדמנות להתרחב גלובלית בעקבות ביקושי שוק גבוהים", אומר צ'רלטון.



הרקורד של צ'רלטון עובר במספר חברות תוכנה אמריקאיות. בתפקידו האחרון שימש כנשיא ומנכ"ל חברת VoiceGenie שנרכשה על ידי ענקית התקשורת אלקטל באפריל. לפני כן, כיהן צ'רלטון כנשיא ומנכ"ל חברת TrailBlazer Systems שנרכשה על ידי NuBridges. קודם לכן, צ'רלטון שימש כנשיא ומנכ"ל Tidal Software.



"הרקורד המוכח של תומס כמו גם הניסיון העשיר שצבר בבנייה וניהול מוצלח של חברות תוכנה היא מרכיב חיוני בהאצת תהליך הגידול של החברה", אמר בועז גרינוולד, מייסד שונרא ששימש כמנכ"ל החברה עד כה. עם כניסתו של צ'רלטון לתפקיד, מונה גרינוולד לתפקיד יו"ר שונרא וסגן נשיא בכיר.

שונרא שהוקמה ב-1997 גייסה באוגוסט 2004 כ-11 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון אינסייט ונצ'ר פרטנרס וכרמל ונצ'רס ומעסיקה כיום כמה עשרות עובדים בארץ ובחו"ל. החברה מפתחת תוכנות המבצעות הדמייה של סביבת הרשת הארגונית בתנאים שונים כדי לחזות את אופן ההתנהגות של יישומים חדשים עוד בטרם הטמעתן. חיזוי זה מאפשר לחשוף ולפתור בעיות כבר בשלבי התכנון והפיתוח וכך לחסוך הוצאות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully