וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנורמה השיקה חבילת בינה עסקית עבור משתמשי SAP

TheMarker

30.11.2006 / 15:47

הגרסה החדשה של NovaView שונה מפתרונות אחרים, משום שהיא מתקשרת ישירות עם פלטפורמת ה-BW



אחרי שנים של אספקת פתרונות בינה עסקית לפלטפורמת מיקרוסופט, הכריזה פנורמה על כניסתה לעולם ה-SAP עם ההשקה של Panorama NovaView 5.0 גרסה 2, עבור SAP NetWeaver Business Intelligence.



לטענת פנורמה, הגרסה החדשה של NovaView שונה מפתרונות הבינה העסקית ל-SAP שמציעים יצרני צד שלישי אחרים, משום שהיא מתקשרת ישירות עם פלטפורמת ה-BW מבלי לבצע שליפות נתונים. המערכת מאפשרת ללקוחות למנף את השקעתם בפלטפורמת ה-BW, תורמת לשיפור הביצועים והופכת את השאילתות של SAP BW לנגישות ואינטראקטיוויות יותר עבוד עובדי המידע.



"פנורמה גאה להרחיב את פתרון הדגל שלה ולהפוך לחברת הבינה העסקית היחידה מצד שלישי המציעה חבילה חדשנית של יישומים, המקשרים ישירות את עובדי המידע לנתוני SAP NetWeaver BI," אמרה רוני רוס, מייסדת ויו"ר פנורמה. "ב-NovaView 5.0 גרסה 2, חיסלנו רבדים שלמים של מורכבות המאפיינים פתרונות אחרים לפלטפורמת ה-BI של SAP, על מנת להציע את הטכנולוגיה היחידה שהינה משולבת, פונקציונלית, קלה לשימוש, ובעלת ביצועים מוכחים העולים על אלה של כל פתרון אחר שיש היום בשוק".



הגרסה החדשה של NovaView מסתמכת על רכיבים הקיימים בגרסה של המוצר התומכת
ב-Microsoft SQL Server Analysis Service, אבל כעת מותאמת לעבודה ישירה מול SAP NetWeaver BI.



"ביצירת גרסה מהפכנית זו, התמקדנו במשתמשי SAP," אמר אודי ענתבי, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בפנורמה, "היכולות המרכזיות שאנו משיקים בגרסה זו ישפרו בסופו של דבר את הביצועים והמדרוג וירחיבו את יכולת השימוש של פלטפורמת SAP NetWeaver BI לעובדי מידע שישתמשו בבינה עסקית 'כשירות עצמי' עם פונקציונליות ואינטראקטיוויות משופרות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully