וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון טוב לפלרם: הרווח התפעולי זינק פי 4.5 ל-15 מיליון שקל; המנכ"ל: "גם הרבעונים הבאים יהיו טובים"

נתן שבע

30.11.2006 / 15:39

ירידה במחירם של חומרי הגלם, שיפרה משמעותית את המרווחים; ההכנסות צמחו בכ-12%



"הרבעונים הקרובים צפויים להיות טובים, מחירי הגלם נוחים, הביקושים נמשכים" - כך אומר עמוס נצר, מנכ"ל חברת פלרם שבשליטת קיבוץ רמת יוחנן. החברה מדווחת היום על דו"חות מצוינים לרבעון השלישי של השנה, עם גידול של יותר מפי 4.5 ברווח התפעולי - 15.8 מיליון שקל. הכנסותיה של החברה צמחו בכ-12% ל-245.8 מיליון שקל, גם הודות להמשך הביקושים למוצרי החברה.



לצד הגידול במכירות, רושמת החברה שיפור משמעותי ברווחיות, הודות לירידה במחירם של חומר הגלם פוליקרבונט, חומר הגלם העיקרי בתעשיית הפלסטיקה המבוסס על הנפט. ההוזלה עבור הצרכן היתה נמוכה יותר ומשום כך הצליחה החברה לשפר את המרווחים.



הרווח הגולמי עלה ב-40% ל-65 מיליון ושיעורו מסך המכירות עומד על 26% לעומת 21% ברבעון המקביל. הרווח הנקי עלה ב-27% ל-5.1 מיליון שקל. השיפור בשורה התחתונה יכול היה להיות גבוה יותר, לולא גידול בהוצאות המימון ברבעון ל-6 מיליון שקל - פי 6 מהרבעון המקביל.



נצר אמר כי "החברה ממשיכה לצמוח ולהתרחב הן מבחינת הכמויות הנמכרות והן מבחינת אזורי פעילות חדשים, כדוגמת דרום אמריקה, באמצעות פתיחת משרד מכירות והפצה במקסיקו. החברה שוקדת בשנה האחורנה על הקמת מפעל PVC חדש בארה"ב, בשטח שבבעלותה. מחזור המכירות המתוכנן של המפעל יעמוד על כ-20 מיליון דולר תוך שלוש שנים".



את תשעת החודשים הראשונים של השנה, מסיימת החברה ברווח של 8.8 מיליון שקל על הכנסות של 709 מיליון שקל. הרווח בתקופה המקבילה עמד על 21.6 מיליון שקל, על הכנסות של 660 מיליון שקל. הירידה ברווח לעומת התקופה המקבילה מיוחסת בעיקר להוצאות המימון, שהיו גבוה מאלה של 2005.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully