וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול-מארט: ירידה של 0.1% בהכנסה ממכירות בחודש נובמבר

הדר תדמור

30.11.2006 / 15:57

תוצאות הרבעון של הרשת הקמעונית הגדולה בעולם הן הגרועות ביותר מזה 10 שנים



ענקית הקמעונות האמריקאית וול-מארט רשמה בחודש נובמבר ירידה של 0.1% בהכנסותיה בחנויות הפתוחות למעלה משנה - התוצאה הגרועה ביותר של החברה בתקופה של למעלה מעשר שנים. זאת, לאחר שמבצעי החברה לקראת עונת החגים לא הצליחו למשוך מספיק קונים.



חודש נובמבר הוא החודש השני ברציפות בו מדווחת וול-מארט על מכירות בשיעור צמיחה נמוך מ-1%. לפי וול-מארט, שיעור הצמיחה במכירות החנויות שפתוחות למעלה משנה צפוי אף הוא להיות נמוך מ-1%.



כפי הנראה, התוצאות של וול-מארט לחודש נובמבר משכו כלפי מטה את תוצאות כלל הקמעוניות בארה"ב, לעלייה של 2.5% בלבד בהכנסות הקמעוניות.



את הירידה בהכנסותיה מייחסת וול-מארט לכמה גורמים, בהם הפרעות במכירות בשל עבודות שיפוץ בכמה מחנויותיה, אי היכולת לעמוד בהיקף המכירות של השנה שעברה בשל המכירות הגבוהות לאחר סופת ההוריקן קתרינה וכן תגובות פושרות לקו הביגוד מטרו 7 של החברה.



עם זאת, מומחים בתעשיית הקמעונות בארה"ב אמרו לעיתון "וושינגטון פוסט" כי אחת הסיבות לירידה במכירות וול-מארט בנובמבר היא העובדה שהחברה לא הציעה הנחות גדולות יותר ב-2006 מאשר ב-2005; פרסום ההנחות היה נרחב יותר.



באוקטובר הודיעה וול-מארט כי תוריד באופן מיידי את מחיריהם של כ-100 מוצרי אלקטרוניקה ב-30%-15%. ההנחות היו תקפות לעשרות מוצרים - בהם מחשבים אישיים, מכשירי טלוויזיה, מצלמות וקונסולות משחק. בנוסף, הורידה וול-מארט מחירים של כ-100 צעצועים ב-50%-15%.



בסוף נובמבר הודיעה וול-מארט על הורדת מחירי המזון שהיא מוכרת בחנויותיה, כדי לחזק את מכירותיה לקראת חג ההודיה, וכי המחירים המוזלים יישארו עדכניים במשך כל עונת החגים.



> כל הכותרות החשובות במסך אחד - מפת החדשות של TheMarker


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully