וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר העלתה תחזית הרווח השנתית; מספר התרופות החדשות בפיתוח - בשיא של כל הזמנים

סוכנויות הידיעות

30.11.2006 / 17:38

יצרנית התרופות הגדולה בעולם צופה רווח של 2.05 דולרים למניה השנה



פייזר (סימול PFE), יצרנית התרופות הגדולה בעולם, העלתה היום את תחזית הרווח לשנת 2006, ומסרה כי מספר התרופות הנמצאות בשלבי פיתוח בחברה גדול מאי פעם. ענקית התרופות האמריקאית צופה כעת לרשום השנה רווח של לפחות 2.05 דולרים למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 2 דולרים למניה. החברה מסרה כי 242 תרופות נמצאות כעת בפיתוח בחברה, וכי החל משנת 2011 צפויה להוציא החברה לשוק ארבע תרופות חדשות מדי שנה.



פייזר מבקשת לפתח תרופות חדשות אשר יפצו על אובדן ההכנסות הצפוי עם פקיעת זכויות הפטנט על תרופתה המצליחה ביותר, ליפיטור, בשנת 2010. ליפיטור, המיועדת להורדת רמת הכולסטרול, היא התרופה הנמכרת ביותר בעולם עם מכירות שנתיות של כ-12 מיליארד דולר. פייזר הוציאה לשוק השנה ארבע תרופות חדשות, שתיים פחות מהצפוי.



"מטרתנו הבסיסית היא ליצור מגוון רחב ביותר של מוצרים חדשים אשר יניעו את צמיחתה של פייזר, שנה אחר שנה", אמר מנכ"ל פייזר, ג'פרי קינדלר. קינדלר, אשר תפס בחודש יולי את מקומו של האנק מקינל כמנכ"ל החברה, הודיע בשבוע שעבר על קיצוץ נוסף בכוח העבודה של פייזר. החברה עתידה לקצץ בחודש הבא 20% מכוח העבודה שלה בארה"ב או 2,200 משרות.



מניית פייזר, אשר עלתה ב-17.5% מתחילת השנה, עולה כעת ב-1.2% במסחר בוול סטריט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully