וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: לונדון ופאריס עולות ב-0.5%; תיסנקרופ עולה ב-1.4% על רקע זינוק ברווחים

רונן סרברניק

1.12.2006 / 12:07

פרנקפורט עולה ב-0.7%; מניית BNP פאריבס עולה ב-1% לאחר שהבנק העלה את תחזיות הרווח



בורסות אירופה התחילו את חודש דצמבר במגמה חיובית על רקע נתוני מקרו חיוביים ותוצאות חיוביות של חברת תיסנקרופ. לונדון ופאריס עולות ב-0.5%; פרנקפורט עולה ב-0.7%.



מדד היצרנים באירופה המשיך לעלות בנובמבר, זה החודש ה-7 ברציפות, בעוד בטחונם של הצרכנים ומנהלי הרכש בחוסן הכלכלה האירופית התחזק.



רויאל בנק אוף סקוטלנד דיווח היום שמדד היצרנים עלה לרמה של 56.6 בחודש נובמבר, לעומת רמה של 57 באוקטובר. כל רמה מעל 50 מצביעה על צמיחה של המגזר היצרני. המדד מורכב באמצעות סקר של 3,000 מנהלי רכש.



מניית תיסנקרופ עולה ב-1.4% לאחר שהחברה דיווחה שרווחיה ברבעון הרביעי צמחו ביותר מפי 5. מנכ"ל החברה, אקהרד שולץ, העלה את מחירי מוצרי החברה על רקע הצמיחה הכלכלית הגבוהה מהצפוי.



מניית BNP פאריבס עולה ב-1%, לאחר שהבנק הגדול בצרפת במונחי שווי שוק העלה את תחזיות הרווח ב-20% לרמה של 480 מיליון יורו, על רקע רכישת הבנק האיטלקי בנקה נציונלה דל לבורו במחיר של 9 מיליארד יורו.



מניית אהולד יורדת ב-3.6% על רקע תחזיות לרבעון רביעי "מאתגר". מניית EADS עולה ב-3.3%, לאחר ש"פייננשל טיימס" דיווח שבעלי מניות החברה הסכימו לחבילת מימון בסך של 10 מיליארד יורו שתסייע למימון פיתוח איירבוס-A350 XWB.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully