וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות הקמעונות האמריקאיות צופות עונת חגים מוצלחת על אף נתונים מעורבים מחודש נובמבר

רונן סרברניק

1.12.2006 / 11:24

וול מארט דיווחה על ירידה חודשית במכירותיה בחנויות הפתוחות יותר משנה - בפעם הראשונה מזה 14 שנים



רשתות הקמעונות האמריקאיות צופות עונת חגים מוצלחת, על אף נתונים מעורבים מחודש נובמבר ועל אף אזהרות מצד רשת וול-מארט.



חלק מרשתות הכל בו היוקרתיות וחנויות ההלבשה דיווחו על עלייה במכירותיהן בחודש נובמבר בחנויות הפתוחות יותר משנה, על רקע מכירות חזקות בתקופת חג ההודיה. עם זאת, וול-מארט דיווחה על ירידה חודשית במכירותיה בחנויות הפתוחות יותר משנה - בפעם הראשונה מזה 14 שנים. רשת הקמעונות הגדולה בעולם נשמעה זהירה גם כן בנוגע לחודש דצמבר.



אנליסטים בתחום אמרו לוול סטריט ג'ורנל כי אין להתייחס לנתוני וול מארט כמדד כללי לעונה, אך עם זאת ציינו נתונים מדאיגים נוספים. בדו"ח שערכה חברת ההשקעות לאזארד קפיטל מרקטס, נרשם כי 60% מקרב 40 הקמעוניות המובילות בארה"ב לא עמדו ביעדיהם בחודש נובמבר, לעומת 40% בלבד בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



רשת הקמעונות המוזלת, טארגט, רשמה עלייה של 5.9% במכירותיה בחודש נובמבר, על רקע עלייה במכירות מוצרי אלקטרוניקה וטיפוח יופי. רשת קוסטקו רשמה עלייה של 5% לעומת תחזית כלכלנים לעלייה של 5.7%.



רשת סאקס רשמה עלייה של 7.2% במכירותיה על רקע עלייה במכירות הלבשה ומוצרים יוקרתיים. פדרייטד דיפרטמנט סטורס רשמה עלייה של 8.5% במכירותיה בנובמבר והעלתה את תחזיותיה לדצמבר.



רשת נימן מרקוס רשמה עלייה ש ל2.9% במכירותיה, נורדסטרום עלתה ב-5.4% ו-ג'יי. סי. פני עלתה ב-1.4%, לעומת תחזית אנליסטים לעלייה של 3.7%.



רשת גאפ, המפעילה גם את רשתות אולד נייבי ובננה רפאבליק, המשיכה לרשום חולשה בעסקיה, עם ירידה של 8% במכירות בחנויות הפתוחות יותר משנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully