וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס: הכנסות של 3.3 מ' ד' ברבעון השני - גבוה ב-4.6% מהרבעון הקודם וצמיחה של 265% מהרבעון המקביל

חזי שטרנליכט

13.8.2001 / 16:36

מנגד, החברה דיווחה על גידול של כ-26% בהפסדים לעומת הרבעון המקביל ל-2.4 מ' ד'; הוצאות המו"פ האמירו ב-47% מהרבעון המקביל

חברת נקסוס פירסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני של השנה, מהן עולה כי הכנסותיה צמחו מהרבעון המקביל והקודם, אך יחד עם זאת הפסדיה העמיקו. הכנסותיה של החברה ברבעון הסתכמו ב-3.3 מיליון דולר - גידול של 265% ביחס לרבעון המקביל וצמיחה של 4.6% ביחס לרבעון הראשון של השנה.

עם זאת, הפסדי החברה גדלו והסתכמו ב-2.4 מיליון דולר - גבוה בכ-26% לעומת הרבעון המקביל. נתון נוסף העולה מהדו"ח הוא שהוצאות המו"פ של החברה צמחו בכ-47% ביחס לרבעון המקביל ל-803 אלף דולר. בשורת ההפסד התפעולי נרשם גידול של כ-15% ביחס לרבעון הראשון ל-2.2 מיליון דולר.

נקסוס, הנסחרת בנאסד"ק Small Cap לפי שווי שוק של 20 מיליון דולר, פועלת באמצעות שתי חטיבות עיקריות: האחת היא חטיבת ה-Automatic Vehicle Location המפתחת מערכות תקשורת אלחוטית דו כיוונית אוטומטיות לאיתור כלי רכב ויישומי אבטחה אחרים, והשנייה היא נקסוס דאטה הפועלת בתחום ה-Automatic Meter Reading, כלומר קריאת מונים אוטומטית (כגון מים, חשמל וגז).

לגבי השורה התחתונה, ההפסד של החברה ברבעון עומד על 22 סנט - תוצאה טובה ב-3 סנט ביחס לרבעון המקביל אך גרועה ב-3 סנט ביחס לרבעון הקודם. מהחברה נמסר כי היא מצפה לפעילויות חדשות בארצות הברית ובמזרח הרחוק במהלך הרבעונים הקרובים.

מנכ"ל החברה, שלמה סדובסקי, הזכיר בהודעת החברה את החוזה הגדול ביותר בתולדותיה עם חברת IMServe, שעתיד לייצר לנקסוס הכנסות בהיקף של 50 מיליון דולר במשך שלוש השנים הקרובות. החוזה הוא לאספקת מערכות לקריאת מונים למרחוק עבור חברת הגז והחשמל של אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully