וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק השלישי בגודלו בברזיל ינסה למשוך את המוסדיים להשקיע בשוק הברזילי

רם דגן

3.12.2006 / 9:21

משלחת מטעם אוניבנקו תגיע לישראל השבוע ותיפגש עם נציגים של גופים מוסדיים



משלחת מטעם הבנק השלישי בגודלו בברזיל, אוניבנקו, תגיע השבוע לישראל ותיפגש עם נציגים של גופים מוסדיים במטרה לעניין אותם בביצוע השקעות ישירות בברזיל. היוזמה של אוניבנקו מגיעה לאחר שבשבוע שעבר גייסה המדינה בברזיל 500 מיליון דולר בהנפקת סוופ (SWAP) פרטית צמודת ריאל ברזילי.



בראש המשלחת עומדים מנהל תחום הגיוסים וקרנות הגידור של אוניבנקו, רונלדו פאטה, ומנהל הבנקאות העולמית (אוף-שור), אדיג'ימר מקס. נציגי הבנק יבקרו בחברות הביטוח, הבנקים ושאר הגופים המוסדיים הגדולים.



שוק ההון בברזיל נחשב לאחד משוקי ההון המתעוררים הפעילים והאטרקטיוויים. תחום ההתמחות המרכזי שלו הוא הקרנות - כ-2,000 קרנות נאמנות מנהלות בברזיל נכסים בכ-270 מיליארד דולר. כ-80% מהנכסים של קרנות הנאמנות ביבשת הלטינית הם בברזיל.



אוניבנקו, שמניותיו נסחרות בבורסה בניו יורק ובסאו פאולו בשווי שוק של כ-10 מיליארד דולר, הוא הבנק השלישי בגודלו בברזיל והחמישי באמריקה הלטינית. אוניבנקו פעיל בכל תחומי הבנקאות והביטוח ונכסיו מסתכמים ב-47 מיליארד דולר. יחידת הבנקאות להשקעות מנהלת נכסים בסך כ-20 מיליארד דולר (מספר שתיים בברזיל), בקרנות נאמנות, קרנות גידור וניהול תיקים. ההון העצמי של הבנק מסתכם ב-4.5 מיליארד דולר. הרווח הנקי בינואר-ספטמבר 2006 היה 750 מיליון דולר.



אוניבנקו דורג על ידי סטנדרד אנד פור'ס במקום הראשון בברזיל בניהול תיקי השקעות מבין הבנקים המסחריים במדינה. הוא משמש מנהל ההשקעות הגדול בברזיל עבור קרנות פנסיה, ומנהל ההשקעות השלישי בגודלו עבור מוסדיים. בשלב זה ילווה את הפעילות של אוניבנקו רו"ח צחי לוי, מנכ"ל גילאון-טאו חיתום והנפקות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully