וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הנאמנות של לבייב חצו את רף המיליארד שקל

שלומי שפר

4.12.2006 / 12:37

בחודש נובמבר הזרים הציבור 170 מיליון שקל נוספים לקרנות של אפריקה ישראל

ועדת בכר עושה טוב לפחות לאדם אחד - לב לבייב. או יותר נכון, היא עושה טוב לחברת ניהול קרנות הנאמנות החדשה שהקים יחד עם שחקן המעו"ף מיידל דיוויס, רק לפני 5 חודשים. לאחר שגייסה בחודש נובמבר 170 מיליון שקל נוספים לקרנות שבניהולה, חצתה אפריקה ישראל ניהול קרנות נאמנות בע"מ את רף המיליארד שקל.

יו"ר בית ההשקעות של אפריקה ישראל, מוטי ליבוביץ, מציין כי הגיוסים הינם מכספי לקוחות ולא מכספי הנוסטרו של החברות האמהות. "אסטרטגיית ההשקעה שלנו - להניב תשואות תחרותיות תוך הקפדה על סיכון נמוך - זיכתה אותנו בדירוגים גבוהים במערכות תומכות הייעוץ של רוב הבנקים", הוא אומר. ליבוביץ טוען כי בשבועות האחרונים כבר קיים "ביקוש מלמטה" של יותר ויותר יועצים מכל הבנקים, הרוכשים עבור לקוחותיהם יחידות בקרנות שמנהלת אפריקה.

מעוז חן, מנכ"ל אפריקה ישראל ניהול קרנות נאמנות, מסר כי הקרן אפריקה (פ) אג"ח + אסטרטגיות של החברה אחראית לחצי מהגיוסים של החברה בחודש נובמבר. היקף הגיוס של הקרן בנובמבר הינו 85 מיליון שקל. הקרן מתמחה בניהול אג"חים בשילוב של אסטרטגיות מעו"ף, הניבה מאז תחילת השנה ועד לסוף נובמבר תשואה של 10.52%, לעומת תשואה של 4.3% בלבד שהניב מדד אג"ח כללי באותה תקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully