וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים לאחר הידיעות בתקשורת: אומריקס פירסמה תשקיף לגיוס של כ-74 מיליון דולר

עומרי כהן

4.12.2006 / 17:02

רוברט טאוב מוכר מניות ב-21 מיליון דולר; אומריקס איבדה 10% משווייה עקב חשיפת ההנפקה



חברת הביוטכנולוגיה אומריקס (סימול: OMRI), חשפה היום רשמית את מה שידעו המשקיעים הישראלים כבר בבוקר יום חמישי, ופירסמה תשקיף לגיוס בהיקף כולל של כ-73.5 מיליון דולר (על פי מחירה הנוכחי של המניה בנאסד"ק) - מתוך כוונה לנצל את העלייה החדה במניה לצורך הנפקה שנייה.



דווח לראשונהכפי שדווח לראשונה לפני ארבעה ימים ב-TheMarker, את ההנפקה יובילו בנקי ההשקעות UBS וסיטיגרופ, בסיועם של בתי ההשקעות CIBC ורודמן אנד רנשואו.



במסגרת ההנפקה, מבקשת אומריקס למכור 1.5 מיליון מניות, אשר שוויין הנוכחי בשוק מסתכם ב-42.6 מיליון דולר. רוברט טאוב, אשר ייסד את אומריקס ב-1995 ומחזיק גם בתפקידי הנשיא והמנכ"ל, יצטרף בהצעת מכר של 750 אלף מניות, בשווי של כ-21.3 מיליון דולר. טאוב מחזיק כיום ב-3.47 מיליון מניות של אומריקס (23.3% מהחברה). לאחר ההנפקה, יירד שיעור אחזקתו בחברה ל-16.6%.



אומריקס גם העניקה לחתמים אופציה לרכוש ממנה 337.5 אלף מניות נוספות, כדי לענות על עודפי ביקוש אפשריים. מימוש האופציה במלואה יגדיל את היקף ההנפקה בעוד 9.6 מיליון דולר.



ביום רביעי שעבר טיפסה מניית אומריקס לשיא של 31.44 דולר, ובכך השלימה זינוק של 214.4% מאז הונפקה לראשונה בנאסד"ק, באפריל השנה. עם זאת, בשני ימי המסחר האחרונים היא התממשה ב-10% - על רקע הדיווחים בתקשורת הישראלית בנוגע להנפקה המתקרבת - וסגרה את המסחר ביום שישי במחיר של 28.4 דולר, המשקף לאומריקס שווי של כ-434 מיליון דולר בדילול מלא.



> כל הכותרות החשובות במסך אחד - מפת החדשות של TheMarker


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully