וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס תספק פתרונות הקלטה לחברת הרכבות הבריטית תמורת יותר ממיליון דולר

עומרי כהן

4.12.2006 / 17:46

CIBC העלה את התחזיות לביצועי נייס ברבעון הרביעי על רקע סימנים למומנטום עסקי חזק



פחות מחודש לסיום 2006, העלה אתמול בית ההשקעות CIBC את תחזיותיו להכנסות ולרווחים שתציג חברת מערכות ברבעון הרביעי והאחרון של השנה, על רקע סימנים למומנטום עסקי חזק הן במגזר הארגוני והן בתחום ביטחון הציבור. היום הכריזה נייס על עסקה בהיקף של יותר ממיליון דולר עם חברת הרכבות הבריטית Network Rail, אשר מהווה אולי אינדיקציה למומנטום עסקי חזק זה.



במסגרת העסקה החדשה, תספק נייס לחברה הבריטית פתרונות מתקדמים להקלטת קול דיגיטלית, המיועדים לשחזור, ניתוח והפצה של השיחות הקוליות המתבצעות בין מוקדי בקרת התנועה של חברת הרכבות לבין נהגי הקטרים. נטוורק רייל אחראית לתפעול, תחזוקה ופיתוח של המסילות, מערכת האיתות, הגשרים, המנהרות, מעברי פסי הרכבת, ו-17 תחנות רכבת מרכזיות ברחבי בריטניה. ההתקנה ראשונית של המערכות תתבצע ב-270 מוקדי בקרה שונים, שמפעילה החברה.



בעדכון למשקיעים, ציינו האנליסטים שאול אייל ויאיר ריינר מ-CIBC, כי למרות שהרבעון טרם הסתיים, הם רואים סיכוי טוב שתוצאותיה של נייס יעמדו ברף העליון של טווח התחזיות המוקדם של החברה. לדבריהם, מעמדה של נייס בשוק פתרונות ההקלטות הקוליות, התחזק בחודשים האחרונים הודות לרכישת חברת IEX ולשיתוף הפעולה עם אוואיה.



בתחילת נובמבר סיפקה נייס תחזית להכנסות של 115-120 מיליון דולר ולרווח פרופורמה של 32-37 סנט למניה. היום העלו אייל וריינר את התחזית שלהם לנייס להכנסות של 118.7 מיליון דולר ולרווח של 35 סנט למניה, מתחזית קודמת להכנסות של 118 מיליון דולר ולרווח של 34 סנט למניה, אשר משקפת לפי שעה גם את תחזית הקונצנזוס בוול סטריט. עם זאת, לדברי האנליסטים ביצועים טובים אף יותר נראים גם-כן כברי השגה.



במקביל להעלאת התחזיות, חזר האנליסטים אייל וריינר על המלצת "תשואת יתר ענפית" לנייס עם מחיר יעד של 39 דולר. בתגובה לחדשות, עולה מניית נייס ב-2.9% למחיר של 32.3 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully