וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי אינטרנשיונל קפיטל עורכת שיחות בלעדיות לגבי רכישת מועדון הכדורגל ליוורפול

סוכנויות הידיעות

4.12.2006 / 18:06

הצעתה של דובאי תכלול השקעה של 200 מיליון ליש"ט בבניית איצטדיון חדש



דובאי אינטרנשיונל קפיטל (DIC) אישרה שקיימה שיחות בלעדיות לגבי רכישת מועדון הכדורגל הבריטי ליוורפול. ההערכות הן ש-DIC, חטיבת ההשקעות של ממשלת דובאי, קרובה לסגירת העסקה של רכישת המועדון, ששוויו 450 מיליון ליש"ט (891 מיליון דולר).



"דרישות ההשקעה של ליוורפול ידועות לכל ואנו מקווים שהמועדון ייתן לנו את האפשרות לממן אותן", אמר מנכ"ל DIC סמיר אל-אנסרי. ההצעה מצד דובאי צפויה לכלול השקעה של 200 מיליון ליש"ט, עבור בניית איצטדיון חדש, הכולל 60 אלף מקומות ישיבה.



תהליך ה-due diligence (תכנון מדוקדק וקפדני של כל פעילויות החברה ובדיקת ההשלכות של החלטותיה העסקיות) החל, והוא מאפשר ל-DIC לבחון את חשבונות ליוורפול מתוך כוונה לסגור עסקה; הרכישה מתוכננת להתבצע לאחר תחילת שנת 2007.



DIC היא חטיבת ההשקעות של דובאי הולדינג, אשר בבעלות הנסיך יורש העצר של דובאי, ובבעלות ראש ממשלת איחוד האמירויות שייח מוחמד בין ראשיד אל מקטום. שייח מוחמד הוא האיש החמישי בעולם בעושרו.



ליוורפול כבר היתה מעורבת בעבר בהצעות רכש שונות. ב-2005, המיליארדר האמריקאי רוברט קרפט - בעל קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס - התעניין ברכישת המועדון. טשקין שינווטרה, ראש ממשלת תאילנד לשעבר, הגיש ב-2004 הצעת רכש על השליטה במועדון.



בשנים האחרונות עברו מועדוני כדורגל בריטים רבים לבעלות זרה, ביניהם מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, אסטון וילה ופורטסמאות'.



> כל מידע שתרצה - ישר אליך ובחינם!


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully