וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההשקעות הפרטית אנרג'י קפיטל פרטנרס גייסה 2.25 מיליארד דולר להשקעות בתשתיות אנרגיה וחשמל

סוכנויות הידיעות

4.12.2006 / 19:03

אנרג'י קפיטל פרטנרס כוללת השקעות של 150 משקיעים



קרן ההשקעות הפרטית אנרג'י קפיטל פרטנרס גייסה 2.25 מיליארד דולר על מנת למצוא השקעות חדשות על רקע השינויים הגדולים המתרחשים ברשת החשמל של ארה"ב.



אנרג'י קפיטל פרטנרס היא אחת מהקרנות שהצליחו לגייס את סכום ההשקעות הראשוני מהגבוהים בארה"ב, עם השקעות מ-150 משקיעים הכוללים קרנות פנסיה, תרומות של אוניברסיטאות והון פרטי.



הקרן הוקמה ברובה על ידי קבוצה של עובדים לשעבר בבית ההשקעות גולדמן סאקס, בנקאים ממגזר התשתיות ומשקיעים כגון דאג קימלמן - השותף הבכיר באנרג'י קפיטל פרטנרס.



בשנים האחרונות, קרנות השקעות פרטיות נכנסו באגרסיוויות לתחום ההשקעות במגזר החשמל והתשתיות ורכשו נכסים שנמכרו על ידי חברות ציבוריות שנקלעו לקשיים כספיים במהלך העשור. השקעות התגלו כרווחיות עבור הקרנות הרוכשות על רקע המחירים הגבוהים של אספקת החשמל לצרכנים.



קימלמן אמר כי הקבוצה תתמקד בהשקעות באנרגיה שניתן לחדשה, רשת תמסורת החשמל ואספקת החשמל לצרכנים. מגזרים אלו בשלים להשקעות בשל השינויים הנדרשים בתשתיות המיושנות של בארה"ב. עוד הוסיף קימלמן כי ב-2007 צפויה ארה"ב להפסקות חשמל בשל מזג האוויר הקשה, התיישנות של מפעלי גרעין ותפוקה נמוכה של אנרגיית מים.



אנרג'י קפיטל פרטנרס סגרה כבר את העסקה הראשונה שלה - רכישה בשווי של 1.34 מיליארד דולר, כולל נטילת חובות, של מפעלים לאנרגיית מים ופחם בקונטיקט ומסצ'וסטס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully