וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עלייה בהובלת מניות מגזר הטלקום; לונדון ופאריס עולות ב-0.3%; פרנקפורט עולה ב-0.5%

הדר תדמור

5.12.2006 / 11:24

מניית וודאפון עולה לאחר שבנק ההשקעות גולדמן סאקס העלה את המלצתו למניה ל"קנייה" מ"נייטרלי"



מגמת עלייה נרשמת בבורסות אירופה, זה היום השני ברציפות. את העליות מובילות חברות הטלקום. לונדון ופאריס עולות ב-0.3%, פרנקפורט עולה ב-0.5%.



בנק ההשקעות גולדמן סאקס העלה את המלצתו למניית וודאפון, חברת הטלפון הגדולה בעולם, ל"קנייה" מ"נייטרלי". זאת, בשל תחזית הבנק לירידה בעלויות החברה ולצמיחה בשווקים המתפתחים. מנית וודאפון עולה ב-1.5%.



מניית כייבל אנד וויירלס, חברת הטלקום הבריטית, עולה ב-0.2%. מניית דויטשה טלקום עולה ב-0.7% ומניית פראנס טלקום עולה ב-0.4%. מניית טלפוניקה, חברת הטלפון הגדולה בספרד, עלתה ב-0.8%.



עליות נרשמות גם במניות מגזר הנפט. מניית BP (בריטיש פטרוליום) עולה ב-1%. מניית רפסול עולה ב-0.6%. מניית רויאל דאץ'/של עולה ב-0.7%. מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש ינואר עולים ב-0.1% ונסחרים ברמה של 62.5 במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



מגמת ירידה נרשמת במגזר הקמעוניות בבריטניה. טסקו, הקמעונית הגדולה בבריטניה, ירדה ב-1.4%, על אך שדיווחה על עלייה של 9.6% בהכנסותיה ממכירות ברבעון השלישי. וולוורתס, רשת למכירת סחורות כגון צעצועים ודי.וי.די ירדה ב-6.1%, לאחר שאנליסטים העריכו כי לא תעמוד בתחזית הרווח שלה בין החודשים נובמבר ואוקטובר.



מניית רויאל פיליפס אלקטרוניקס ירדה ב-0.5%, לאחר שדיווחה כי לא תעמוד בתחזית הרווח שלה לשנת 2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully