וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש טלקום השיקה שירות טלוויזיה באינטרנט

סוכנויות הידיעות

5.12.2006 / 13:00

BT מתכננת לאפשר את מרבית שירות BT Vision ללא תשלום מינימום חודשי או דמי מנוי. ההשקעה: 100 מיליון ליש"ט

בריטיש טלקום (סימול BT.L), חברת הטלפון הגדולה בבריטניה, השיקה שירות טלוויזיה באינטרנט בעלות 100 מיליון ליש"ט (197 מיליון דולר), מתוך תקווה למשוך כ-3 מיליון לקוחות.

השירות החדש יקרא BT Vision, ויכלול תוכניות ספורט ועדכונים מהוליווד על בסיס תשלום לפי זמן צפייה. BT מצפה כי השירות יניב רווח ב-2010.

כ-50 אלף לקוחות רשומים ברישום מוקדם לשירות, והתקנתו תחל בשבוע הבא. ללקוחות תהיה גישה ל-40 ערוצים ולספרייה של תוכן על פי דרישה (on demand). קופסת ממיר, שתינתן חינם ללקוחות הפס הרחב, תאפשר ללקוחות לשמור כ-80 שעות תוכן ובנוסף, לעצור ולחדש שוב שידור טלוויזיה חי.

השירות החדש של BT יתחרה עם שירות ספקיות הכבלים NTL ו-BskyB, השולטות בשוק הטלוויזיה בתשלום בבריטניה.

BT מתכננת לאפשר את מרבית שירות BT Vision ללא תשלום מינימום חודשי או דמי מנוי, ולהסתמך בעיקר על מודל התשלום לפי צפייה. החברה אמרה כי תתמקד ב-14 מיליון בתים בבריטניה שלא הסכימו לשלם דמי מנוי עבור השירותים המוצעים על יד החברות.

"הרבה לקוחות רוצים טלוויזיה רבת ערוצים, אך הם אינם מוכנים לשלם 30 או 40 ליש"ט בחודש עבורה" אמר איאן ליווינגסטון, מנכ"ל BT ריטייל. גאווין פטרסון, המנהל בפועל של חטיבת הצרכנות ב-BT, אמר כי לחברה יהיו עשרות אלפי מנויים לשירות החדש במהלך החודשים הראשונים, וכ-200 אלף מנויים במהלך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully