וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד גליה סלבצקי, סניגורית מחוז חיפה, חשודה בניקוב צמיגי מכוניתו של השופט עודד גרשון

TheMarker

5.12.2006 / 14:37

עו"ד צולמה בידי המשטרה בעודה מנקבת את צמיגי מכוניתו של השופט, שעמו קיימה בעבר יחסים רומנטיים



הסניגורית המחוזית של מחוז חיפה מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד גליה סלבצקי, חשודה כי ניקבה את צמיגי מכוניתו הפרטית של שופט בית משפט המחוזי בחיפה, השופט עודד גרשון. משטרת חיפה עצרה את עו"ד סלבצקי בשבוע שעבר, והיום (שלישי) בצהריים הותר דבר מעצרה לפרסום.



לפי החשד, עו"ד סלבצקי ניקבה את צמיגי מכוניתו של השופט גרשון כמה פעמים בחודש האחרון, ובסך הכל ניקבה 21 צמיגים. על פי החשד, סלבצקי וגרשון ניהלו קשר רומנטי במשך ארבע שנים, שהסתיים לאחרונה, וזה היה הרקע למעשיה לכאורה של סלבצקי.



השופט גרשון התלונן מספר פעמים על נזק שנגרם לרכבו. בעקבות כך הציבה המשטרה מצלמה בחניון הפרטי שבו חונה מכוניתו של השופט. לטענת המשטרה, במצלמה תועדה סלבצקי כשהיא מנקבת את צמיגי המכונית. בחקירתה דחתה סלבצקי את המיוחס לה, וטענה כי היא איננה האשה שתועדה במצלמה. ואולם בחיפוש של שוטרי תחנת חיפה שנערך בביתה נמצא פריט לבוש, שאותו לבשה האשה שתועדה במצלמת המשטרה בעת ביצוע המעשים. באחד מכיסיו של אותו בגד גם נמצא דוקרן, שלפי החשד עו"ד סלבצקי ניקבה באמצעותו את הצמיגים. לשאלת החוקרים על הימצאות פריט הלבוש והדוקרן שבכיסיו, ענתה הפרקליטה כי זהו אכן בגד שלה, ואולם היא לא השתמשה בו זה זמן רב.



על התיק הוטל בשבוע שעבר צו איסור פרסום. כמה כלי תקשורת הגישו בקשה להסרת הצו, ונשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, הורתה על העברת את הדיון בבקשה לבית המשפט בתל אביב, כדי למנוע הכרות אישית בין השופט שדן בתיק לבין המעורבים. היום התקיים דיון בנושא הסרת הצו על ידי שופט בית המשפט השלום בתל אביב, דורון אביחי, וזה התיר את הפרסום. השופט אסר על פרסום זהותה של חשודה נוספת בתיק. בהחלטתו קבע השופט אביחי, כי ישנה תשתית ראייתית בעבירות המיוחסות לחשודה "ברמה שיש בה די בכדי להגיש כתב אישום".



בא כוחה של סלבצקי, עו"ד דוד יפתח, אמר כי מדובר ביחסים אישיים, שאינם מעניינו של איש, וכי בניגוד לטענת המשטרה, הראיות נגד סלבצקי הן נסיבתיות בלבד.



ממשרד המשפטים נמסר בתגובה, כי הפרשה נמצאת בחקירה, ובעתיד הקרוב תחליט פרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות דוד, אם יש מקום להגשת כתב אישום נגד סלבצקי. יודגש עוד, כי סלבצקי פורשת מתפקידה ב-1 בינואר 2007, כפי שסוכם עמה לבקשתה כבר לפני כמה חודשים. בכל מקרה היא לא תעבוד במשרד המשפטים עד לפרישתה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully