וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל, עובר לקרן ההון סיכון JVP

גיא גרימלנד

5.12.2006 / 14:36

כך נודע ל-TheMarker; אדוני צפוי לקחת חלק בהשקעות בתחום עיסוקו הקודם: אינטרנט ומדיה דיגיטלית



מינוי חדש בענף קרנות ההון סיכון הישראלי. אורי אדוני (42), מנכ"ל MSN ישראל, עובר לצוות הניהולי של קרן ההון סיכון הירושלמית JVP. ב-JVP סירבו להגיע על הידיעה, כך גם אדוני, אך ל-TheMarker נודע כי המינוי המסקרן צפוי להתפרסם באופן רשמי בקרוב מאוד. אדוני צפוי לקחת חלק בהשקעות בתחום עיסוקו הקודם: אינטרנט ומדיה דיגיטלית. בנוסף הוא צפוי להשתלב בסטודיו לאנימציה ש-JVP מקימה.



אדוני החליט לפרוש מתפקידו כמנכ"ל MSN ישראל בחודש אוקטובר האחרון. בתחילת דרכו שימש כסמנכ"ל שיווק בחברה. לאחר מכן שימש כמנכ"ל משותף יחד עם יבין גיל-מור, ולאחר שגל-מור פרש, שימש כמנכ"ל יחיד של MSN ישראל. סך הכל במשך שש שנים הוא מילא תפקידים שונים ב-MSN ישראל. ארבע שנים מהן כמנכ"ל החברה. קודם לכם שימש כשותף במשרד הפרסום גלר-נסיס. נכון לעכשיו, עדיין MSN ישראל לא הודיעה על מינוי של מנכ"ל חדש, ובשלב זה ממלא את התפקיד דורון תורג'מן, סמנכ"ל הכספים.



MSN ישראל חוותה בתקופה האחרונה גל של שינויים. מלבד העובדה שעדיין לא מונה מנכ"ל חדש לחברה, עזבו מספר בכירים נוספים: סמנכ"ל המכירות הרצל קולקר, סמנכ"ל השיווק מנחם סלינס וסמנכ"ל התוכן זאב גרובר. בנוסף, לפני מספר חודשים ערכה הנהלת MSN קיצוצים בחברה, במסגרתם פוטרו 15 עורכי תוכן שחלקם עברו להיות מועסקים כפרילאנסרים. פורטל החברה זוכה לכ-4 מיליון כניסות בחודש וכ-160 מיליון דפים נצפים. יש לו תחרות קשה מצד גוגל, וואלה, Ynet, תפוז ואתרים נוספים. לפי סקר TIM האחרון, פורטל MSN (הכולל את Hotmail) דורג רביעי בטבלה - אחרי וואלה ו-ynet.



JVP מנהלת ארבע קרנות בהיקף כולל של כ-660 מיליון דולר. כיום משקיעה JVP מתוך הקרן הרביעית, שהיקפה 404 מיליון דולר. הקרן מתרכזת בחברות בשלב המוקדם, בתחומי הרשתות הארגוניות, המוליכים למחצה והתוכנה הארגונית, אינטרנט ומדיה דיגיטלית. היא מנוהלת על ידי אראל מרגלית.
זהו לא המינוי היחידי עליו הודיעה JVP לאחרונה. בחודש ספטמבר עזב אלי ורטמן את JVP סטודיו לטובת בנצ'מרק. החליף אותו בתפקיד איתן באוך. במקביל הודיע גלן שוואבר, השותף הממונה על תחום התקשורת והשבבים, על הקטנת פעילותו בקרן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully