וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף גייסה כ-38 מיליון שקל בהנפקת מניות

נתן שבע

6.12.2006 / 11:57

מאז ההנפקה במארס, הספיקה מניית החברה לזנק בכ-72%. בעקבות הגיוס, עלו אחזקות הציבור לכ-22%

החברות ממשיכות להיערך לעדכון הקרוב של המדדים. רשת האופנה גולף, שבשליטת קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, גייסה כ-38 מיליון שקל בהנפקה פרטית של מניות וכתבי אופציה ללא תמורה לגופים מוסדיים. מטרת הגיוס נועדה להשאיר את גולף במדד היתר 30 ולהרחיב את אפשרויות ההתפתחות של הרשת.

על מנת לשמור על מקומה במדד היתר 30, צריכה היתה גולף להגדיל את אחזקות הציבור בחברה לפי הכללים החדשים, ליותר מ-20%. בעקבות הגיוס עלו אחזקות הציבור לכ-22%. תעשיות תרשום בעקבות הגיוס, רווח הון של 20 מיליון שקל.

הנפקת החברה נחשבת לאחת ההנפקות המניות (IPO) המוצלחת בשנה האחרונה, עם תשואה של 72% מאז הונפקה במארס. תוצאותיה של החברה ברבעון השלישי המשיכו להעיד על צמיחה ברווח ובהכנסות. הכנסות גולף טיפסו בכ-13% ברבעון השלישי ל-152 מיליון שקל. הרווח התפעולי זינק בכ-60% ל-16.3 מיליון שקל. בעקבות זאת, הרוויחה החברה 10.8 מיליון שקל - 83% יותר מהרבעון המקביל.

גולף עוסקת בשני תחומים מרכזיים בעזרת 156 חנויות בהן היא פועלת. התחום הראשון הוא ההלבשה והשני הוא שיווק של מוצרי טקסטיל, כאשר כל אחד מהתחומים תורם כמחצית מההכנסות. עד סוף השנה ייפתחו שבע חנויות נוספות.

עדכון המדדים הקרוב יחול ב-15 בדצמבר ועד אז ימשיכו החברות להתאים את עצמם על מנת להישאר במדד הרלוונטי. כניסה למדד מסוים, פרט ליוקרה שלה זוכה החברה, מזרימה ביקושים מצד תעודות הסל, והקרנות המשקיעות במדד הרלוונטי. מנגד, פועל תהליך הפוך של מניות שיוצאות מהמדד וסובלות מלחץ שלילי, המתבטא במכירת מניות מצד גופים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully