וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטיגרופ מעניק "תשואת חסר" לישראל ב-2007

נתן שבע

6.12.2006 / 12:29

בבנק ההשקעות צופים כי גם שנת 2007 תהיה טובה עבור השווקים המתפתחים. בסיטיגרופ ממליצים על מניית טבע

בנק ההשקעות סיטיגרופ נותן "תשואת חסר" על השוק הישראלי ב-2007 בתיק ההשקעות שלו לשווקים המתפתחים. בבנק ההשקעות מאוכזבים מתוצאות הבנקים לרבעון השלישי, רואים אפסייד במניית טבע, אבל לא מוצאים עדנה בסקטור הטכנולוגיה.

"האכזבה מדו"חותיהם של הבנקים ברבעון השלישי מעידה על כך שהצמיחה הנאה במשק אינה מטיבה עם סקטורים מרכזיים בשוק המניות כפי שציפינו", כותבים בסיטי גרופ. "אנחנו עדיין רואים את השוק הישראלי כשוק דפנסיווי וכחלק מפוזיציה בהשקעה בשווקים אחרים באיזור", מציינים בבנק ההשקעות.

בבנק ההשקעות צופים כי גם שנת 2007 תהיה שנה טובה עבור השווקים המתפתחים. עדיין מדובר בשוק שורי, אבל הסלקטיוויות והתנודתיות עלתה, כך שבסך הכל מדובר בשוק בוגר - כותבים בסיטי גרופ. בבנק מעריכים כי השווקים המתפתחים יניבו תשואה של 15% ב-2007, בדומה לתשואה ב-2006. בתיק ההשקעות שלהם, מעלים בבנק ההשקעות את המלצתם לשוק הרוסי, הטורקי, המצרי וההונגרי מ"תשואת חסר". פרט לישראל, בסיטי גרופ מעניקים "תשואת חסר" לשוק הרוסי בעיקר למגזר הנפט ולשוק הצ'כי.

בין המניות הממולצות של סיטי גרופ, ניתן למצוא פרט לטבע, גם את מניית גזפרום הרוסית, את מניות הבנק Isbank בטורקיה, ואת מניית חברת התקשורת אורסקום המצרית (שלה אחזקה בהאצ'יסון בעלת השליטה בפרטנר).

לפני שבוע ציין גם דויטשה בנק את התלהבותו מהשוק הסולידי. לדברי הכלכלנים של דויטשה, מחירי האג"ח של ממשלת ישראל נראים גבוהים כעת וצפויים להיחלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully