וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם בהיקף של כמה מיליוני דולרים לסטארט אפ דאבל פיוז'ן עם Take 2

גיא גרימלנד

6.12.2006 / 13:05

במסגרת שיתוף פעולה, תשלב Take Two פרסומות במשחקי מחשב על בסיס הטכנולוגיה של דאבל פיוז'ן



דאבל פיוז'ן (Double Fusion), חברה סטארט אפ ישראלית העוסקת בפרסום דינמי במשחקי מחשב, חתמה על הסכם בלעדי עם חברת טייק טו אינטראקטיב (Take Two Interactive), הבעלים של חברות הגיימינג 2K ו-K2 ספורטס, למכירת שטחי פרסום המשולבים במשחקי החברה. פיתוחי החברה כוללים את משחקי ליגת ההוקי (NHL 2008 ), משחקי ליגת הכדורסל (NBA 2008 ), ליגת הבייסבול ומותגים נוספים. דאבל פיוז'ן תקבל זכויות פרסום בלעדיות בתשעה משחקים של החברה.



לדאבל פיוז'ן יש שותפות עם חברות הפצת משחקים נוספות, כגון: MiDWAY ו-THQ.



על פי ההסכם, דאבל פיוז'ן היא בעלת הזכות הבלעדית לשיווק הזדמנויות פרסום בצפון אמריקה ובאירופה במשחקים נבחרים של Take Two Interactive, העתידים לצאת ב-2007 וב-2008. בנוסף, דאבל פיוז'ן תשמש כנציגה וכספקית טכנולוגיה בלעדית לכל הפרסום הדינמי במחשבי PC ובקונסולות משחקים, למעט במערכות xbox של מיקרוסופט.



בחברה מעריכים כי היקף ההכנסות מהסכם זה עשויות להגיע לכמה מיליוני דולר. בדאבל פיוז'ן מעריכים שהפרסום באמצעות משחקי מחשב של טייק טו אינטראקטיב, יאפשר למפרסמים להגיע למיליוני גיימרים. על פי ההערכות, יגיע שוק הפרסום על גבי משחקים, להיקף של כמיליארד דולר ב-2008. היעד המרכזי של דאבל פיוז'ן, הוא להציע למפרסמים להגיע למאות מיליוני הגיימרים בשוק האמריקאי והאירופי.



דאבל פיוז'ן, הוקמה בשנת 2004 על ידי היזמים ד"ר הלל רום, גיא בנדוב ועופר רונדשטיין. בתפקיד מנכ"ל החברה משמש ג'ונתן אפשטיין.



ל-TheMarker נודע כי בנדוב עזב את החברה, שבתקופה האחרונה מעבירה את מוקד פעילותה לארה"ב. דאבל פיוז'ן מונה כ-35 עובדים, 18 מהם פועלים מישראל. לדאבל פיוז'ן יש משרדים בסן פרסיסקו, לוס אנג'לס, ניו יורק, ירושלים, לונדון ושנחאי. עד כה גייסה דאבל פיוז'ן כ-13 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון JVP סטודיו, JVP וקרן אקסל.



המתחרה של דאבל פיוז'ן - מאסיב - נרכשה לפני מספר חודשים על ידי מיקרוסופט. לא נמסר מה שווי העסקה, אבל הערכות גורסות כי מדובר בסכום הנע בין 200 ל-400 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully