וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטא ג'י.סי.אי ממשיכה להיפטר מעסקים לא רצויים: מוכרת לטראנס סוויטץ' מרכז לתכנון רכיבי ASIC

גיא גרימלנד

6.12.2006 / 14:26

ערך המכירה - 6.7 מיליון דולר; מבנה העסקה: מיליון דולר במזומן ו-5.7 מיליון דולר במניות



חברת ממשיכה לנקוט צעדים על מנת להתמקד בליבת עסקיה - מכירת רכיבים אלקטרוניים בארץ ובחו"ל.



לאחר שהודיעה על סגירת פעילותה של חברת הבת יוניסור, דיווחה דטא ג'י.סי.אי לבורסה לניירות ערך בתל אביב, על מכירת מרכז לתכנון רכיבי ASIC. הרוכשת היא טראנס סוויטץ' (TranSwitch), אשם תשלם בתמורה 6.7 מיליון דולר, מתוכם מיליון דולר במזומן ו-5.7 מיליון דולר במניותיה של החברה הציבורית. כמו כן, תהיה דטא זכאית לקבל תשלום נוסף, המותנה ברווחיותו העתידית של מרכז התכנון ובעמידה ביעדי הכנסות מינימליים בשנת 2007.



אושר אלרון, מנכ"ל דטא ג'י.סי.אי, מסר כי מהלכים אלה הינם במסגרת האסטרטגיה העסקית של החברה: "החברה חייבת לפעול באותו תחום שיש לה בו את היתרון היחסי. ההתמקדות כרוכה בהשקעות בארץ ובחו"ל, לכן החליט הדירקטוריון לצמצם פעילויות שאינן בליבת העסקים; המכירה לטראנס סוויטץ' עשויה להניב רווח נאה לחברה".



דטא ג'י.סי.אי היא חברה הנסחרת בבורסה בתל אביב. החברה עוסקת בעיקר ביבוא ובשיווק (בארץ ובחו"ל) של מגוון רכיבים אלקטרונים, המיועדים לתעשיות האלקטרוניקה השונות ולשוק המחשבים. חטיבת הרכיבים של סמסונג היא ספקית עיקרית של דטא, אם כי החברה מיבאת ומשווקת גם מתוצרתם של יצרני רכיבים אחרים בעולם.



מרכז התכנון של דטא השלים מאז שנת 1996 את תכנונם של 50 מוצרים, והוא רווחי החל משנת 2000. כיום מספק המרכז מוצרים לשבעה לקוחות פעילים, הרוכשים 13 מוצרים באופן בלעדי.



טראנס סוויטץ' עוסקת בתכנון, פיתוח ושיווק שבבים לתחומי רשתות הקול, תקשורת הנתונים והווידיאו. החברה פועלת בשוקי התקשורת, תקשורת הנתונים, הטלוויזיה בכבלים והתקשורת הסלולרית. מרבית לקוחותיה של החברה הם יצרנים של מוצרים המשרתים רשתות תקשורת ציבוריות, אינטרנט ורשתות ארגוניות רחבות פס (WANs). היא מיוצגת בישראל על ידי ניסקו פרויקטים.



> כל מידע שתרצה - ישר אליך ובחינם!


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully