וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית ציוד רשתות התקשורת סיסקו מקימה מרכז תפעול גלובלי בהודו

TheMarker

6.12.2006 / 22:56

החברה מתכננת לשלש את כוח העבודה במדינה, לדברי המנכ"ל צ'יימברס



סיסקו (סימול CSCO) האמריקאית, יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם, מתכננת להקים בהודו מרכז תמיכה בכל היבטי פעילותה הגלובלית. כך אמר היום מנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס. המנכ"ל הוותיק של סיסקו אמר עוד כי התוכנית של החברה להשקיע 1.1 מיליארד דולר בהודו, שעליה הודיעה החברה באוקטובר 2005, מתקדמת כמתוכנן, וכי בכוונת החברה להפעיל פרויקט ייצור ניסיוני בהודו בחודש מארס הקרוב.



המהלך האחרון של סיסקו, המייצרת מתגים ונתבים לתקשורת אינטרנט, כולל תוכנית לשלש את כוח העבודה של החברה בהודו ל-6,000 עובדים בתוך שלוש עד חמש שנים, על מנת לסייע לסיסקו לשמור על תנופת הצמיחה העסקית בהודו ובשווקים ברחבי העולם, אמר צ'יימברס. פעילות התמיכה של המרכז הגלובלי המתוכנן של סיסקו בעיר ההודית בנגלור, לא תוגבל רק לתחום המוצרים והשירותים, אלא תקיף את כל פעילות החברה, ציין צ'יימברס.



סיסקו, שעיקר הכנסותיה מגיע ממכירת ציוד לרשתות אינטרנט, במיוחד ללקוחות עסקיים, רשמה ברבעון הכספים האחרון, שהסתיים ב-28 באוקטובר, זינוק של 28% ברווחיה, וגידול של 25% בהכנסותיה. השיפור בתוצאות סיסקו - אחת הרוכשות הגדולות ביותר בעולם ההיי-טק, עם יותר מ-60 רכישות במהלך שנות ה-90 - יוחס גם לרכישת חברת סיינטיפיק אטלנטה, יצרנית ממירי הכבלים הביתיים הגדולה בארה"ב, מוקדם יותר השנה.



סיסקו ידועה כחובבת רכישות של חברות טכנולוגיה ישראליות - ועד היום השקיעה החברה מיליארד דולר ברכישת תשע חברות מקומיות ובמימון 12 חברות סטארט אפ. רק בשנתיים האחרונות רכשה סיסקו בישראל ארבע חברות והשקיעה בהן כ-400 מיליון דולר. ההשקעה האחרונה של סיסקו בישראל היתה בספטמבר 2005, אז השקיעה בחברת הסטארט אפ אירוסקאוט (לשעבר בלוסופט), שפיתחה פתרונות תקשורת כוללים לתגי זיהוי אלחוטיים. סיסקו השקיעה בישראל, בין היתר, בחברות: אקטונה, לפי שווי של כ-100 מיליון דולר; פי קיוב, ב-200 מיליון דולר; ריברהד - בכ-40 מיליון דולר; אינפוגיר, בתמורה לכ-300 מיליון דולר; פנטקום - תמורת 118 מיליון דולר; וכן שיר נטוורקס - בתמורה ל-97 מיליון דולר.



סיסקו, המעסיקה בישראל כ-600 עובדים במרכז המחקר והפיתוח בנתניה, החלה בחודש יוני בהליך גיוס של 100-70 מהנדסים עד סוף השנה. החלטת החברה על קליטת עובדים חדשים באה לאחר שבשנים האחרונות עיקר הגידול במצבת כוח האדם בחברה נבע כתוצאה מרכישת חברות ולא מגיוס ישיר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully