וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם סכסוך העבודה בבנק הבינלאומי: העובדים יקבלו מענק של 40 מ' ש' ב-2007 והתחייבו לשקט תעשייתי במשך שנתיים

עינב בן יהודה

7.12.2006 / 12:54

הנהלת הבנק התחייבה להעביר 20 מ' ש' ב-1 בינואר 2007; 10 מ' ש' נוספים יועברו עם מכירת קופות הגמל של הבנק



הסתיים סכסוך העבודה בבנק . הסכם שנחתם אמש קובע כי העובדים יקבלו מענק של 40 מיליון שקל במהלך 2007 ובתמורה התחייבו לשקט תעשייתי במשך שנתיים. ההסכם הושג לאחר משא ומתן בהשתתפותם של מנכ"ל האגף לאגוד מקצועי צחי טבנקמן, יו"ר חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות ציון שמע, יו"ר ועד הפקידים חנוך לבנה והנהלת הבנק.



ההסכם נחתם בעקבות התערבותם של יו"ר ההסתדרות עופר עייני ויו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים שרגא ברוש. ההסכם יחול על שני הוועדים בבנק - ועד הפקידים וועד המנהלים ומורשי החתימה בראשות היו"ר יונה גולדשלגר.



ההסכם קובע, בין השאר, כי תוקפם של הסכמי העבודה הקיימים בבנק יוארכו לתקופה של חמש שנים. הנהלת הבנק התחייבה להעביר 10 מיליון שקל לציבור הפקידים ב-1 בינואר 2007. בנוסף, יועברו לפקידים עוד 10 מיליון שקל עם מכירת קופות גמל של הבנק. הסכום ישולם ב-31 במארס 2007. אם לא ימכרו הקופות עד מועד זה, ישולם הסכום ב-1 באפריל 2007 . כמו כן, הושגו הבנות בקשר לתנאי החיסכון של העובדים בקופות הגמל לאחר מכירתן על ידי הבנק. סכומים אלה ישולמו גם לציבור המנהלים ומורשי החתימה בבנק.



בנוסף, הוסכם, כי יתבטלו כל תביעות העבר ההדדיות של העובדים וההנהלה. תקופת הזמניות בבנק שעמדה ערב ההסכם על 18 חודש תוארך עד לשנתיים עם אפשרות להארכה לשנתיים נוספות עד לתקופה של 4 שנים.



הנהלת הבנק גם תוכל לגייס עובדים במקצועות נדרשים תמורת שכר שיש בו חריגה מוגבלת יחסית לנקלטים חדשים בבנק. זאת, רק לאחר שמוצו הליכים מכרזים פנימיים הוגנים למציאת מועמדים משורות הבנק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully