וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריוס נכט מוכר 2.5 מיליון מניות צ'ק פוינט בשווי של 55 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

7.12.2006 / 15:04

לנכט מניות ואופציות של צ'ק פוינט בשווי של 570 מיליון דולר



מריוס נכט, ממייסדי חברת פתרונות האבטחה, , דיווח לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) על בקשה למכור 2.5 מיליון מניות צ'ק פוינט בשווי נוכחי של כ-55 מיליון דולר.



לנכט, שהקים את צ'ק פוינט עם גיל שויד ושלמה קרמר, החזקה של 26.2 מיליון מניות ואופציות - 10.6% מצ'ק פוינט, כך על פי דיווח אחרון של החברה ממארס האחרון. אלו נמכרו מניות אלה בשוק כיום, היתה מסתכמת התמורה בסכום עתק של 570 מיליון דולר.



מתוך החזקה זו, 3.7 מיליון אופציות היו בנות מימוש כבר בתחילת השנה, כך שיש להניח שמספרן גדל מאז. כל האופציות הנוספות יבשילו בתקופות שונות עד ספטמבר 2012. אופציות אלה הן תוצאה של מענקים נדיבים שקיבלו בכירי החברה בעשור שמאז הנפקת צ'ק פוינט בנאסד"ק.



שויד מחזיק 31.1 מיליון מניות ואופציות של צ'ק פוינט, מתוכן 6.2 מיליון אופציות היו בנות מימוש כבר בתחילת השנה. שווי המניות עומד על 678 מיליון דולר.



בשנה האחרונה מימשו השניים 6 מיליון אופציות, שפקעו ביולי האחרון - עשור לאחר הענקתן.
נכט בונה וילה ביישוב היוקרתי ארסוף שלחוף הים, דרומית לשפיים. נכט רכש לפני כשנתיים שלושה מגרשים בקו הקדמי לים, אליהם צמוד מגרש בשטח של 1.2 דונם שיועד בעבר למבנה ציבורי. סך כל עסקות המקרקעין של נכט בארסוף הגיע לכ-20 מיליון דולר.



המימוש של נכט מגיע לאחר זינוק של כ-30% במניית צ'ק פוינט מיולי, למחיר של 21.8 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 5 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully