וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות תספק פתרונות מוכנים של SAP לעסקים קטנים ובינונים

רפאל פוגל

7.12.2006 / 15:13

החברות CB ,I.T וטלדור נבחרו על ידי נס טכנולוגיות לשמש כאינטגרטור



נס טכנולוגיות (נציגת SAP בישראל) חתמה עם החברות CB ,I.T וטלדור על שני הסכמי שיתוף פעולה להפצת פתרונות mySAP All-in-One לשוק העסקים הקטנים ועסקים בגודל בינוני (SME). פתרונותmySAP All-in-One הם פתרונות יעודיים מוכנים מראש, המתבססים על נסיונה עתיר השנים של SAP בקרב אלפי לקוחות.



ישי שניידובר, מנהל קבוצת SAP בנס טכנולוגיות מסר כי SAP שמה לה למטרה להתמקד בשנים הקרובות בשוק ה-SME והשקיעה משאבים ומאמצים מרובים בפיתוח חבילות התוכנה הייעודיות למגזרים רבים בשוק זה. "הצרכים והמטרות של חברות וארגונים בגודל בינוני וקטן, אינם שונים במהותם מאלה של ארגונים גדולים. ההבדל הוא רק בכמות המשאבים שארגונים אלו יכולים להשקיע ביישום מערכות SAP", אמר שניידובר. "מסיבה זאת חבילות הפתרונות הייעודיות הללו נותנות מענה אידיאלי לעסקים בינוניים וקטנים, המעסיקים מספר קטן יחסית של עובדים וזקוקים למספר לא גדול של רישיונות".



משפחת פתרונות mySAP All-in-One מבוססת על תפיסה ייחודית בשם Best Practices שפותחה על ידי חברת SAP העולמית, במשך שנים, מתוך כוונה לספק פתרונות מוכנים לארגונים קטנים וארגונים בסדר גודל בינוני תוך התבססות על מבחר תהליכים מיטביים ומוכנים מראש בכל תחומי התפעול והניהול בחברה. מתודולוגיית Best Practices מאפשרת מימוש פתרון המבוסס על אימוץ תרחישים עסקיים מוכחים במקום ניתוח ואפיון מ"דף חלק". התוצאה הינה חיסכון ניכר בשעות אדם יקרות והפחתה משמעותית במשך זמן היישום.



פתרונות mySAP All-in-One כוללים יישומים עסקיים ארוזים ומותאמים למגזרים שונים וכן פתרונות רוחביים: פורטל ארגוני, משאבי אנוש, ניהול לקוחות, ניהול ספקים ועוד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully