וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes רשמה את גיוס המנויים הנמוך ביותר בתולדותיה

ערן גבאי

7.12.2006 / 19:08

תולה את הקשיים בגיוס המנויים בעובדה שטרם קיבלה את האישור לספק את שירות ה-VOD בדומה לכבלים

הירידה בקצב גיוס המנויים נטו בחברת הלוויין yes נמשכה גם בנובמבר, והגיעה לרמתה הנמוכה ביותר אי פעם. בחברה יש מי שמביעים חשש מכך שיכולת החברה להמשיך ולצמוח נפגעה מאוד, בעיקר לאור העובדה שחברת הלוויין אינה מורשית לשווק את שירות ה-VOD (וידיאו על פי דרישה), בדומה לחברות הכבלים.

בשל היעדר התחרות על שירותי ה-VOD, החליטה בשבוע שעבר חברת הכבלים הממוזגת לנצל עוד יותר את חלון ההזדמנויות שלה בשיווק שירות ה-VOD, ולהעלות את מחיר השימוש החודשי בו לכל 300 אלף מנויי השירות בכ-3 שקלים, מ-9.99 שקלים בחודש כיום לכ-12.9 שקל, החל ב-1 בדצמבר.

לפני כחודשיים אישר משרד התקשורת לחברת הלוויין yes לבצע ניסוי טכנולוגי מוגבל ב-VOD על גבי רשת התקשורת של בזק. תקופת הניסוי נקבעה לשנה, ובמהלכו תוכל חברת הלוויין לחבר 500 מנויים לשירות בלבד.

דו"חות yes לרבעון השלישי חשפו את הקושי הגובר והולך של חברת הלוויין בשיפור שורת ההכנסות שלה. אלה הסתכמו ברבעון השלישי בכ-340 מיליון שקל לעומת 338 מיליון שקל ברבעון הקודם, עלייה של 1% בלבד. Yes חזרה ברבעון השלישי להפסד תפעולי אחרי מעבר רגעי לרווח מזערי ברבעון השני של השנה. ההפסד הנקי של החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 הוא כ-218 מיליון שקל לעומת הפסד של כ- 244 מיליון שקל בתקופה המקבילה - שיפור של כ-11%.

מ-yes נמסר כי "חברת הלוויין ממשיכה לגדול במספר המנויים, אם כי יש האטה בצמיחה זו. האטה נובעת בעיקר מהאפליה לרעה של הרגולטור נגד yes בכך שאינו מאפשר לחברה לספק שירותי VOD וטלפוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully