וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: HP תיישב האישומים האזרחיים נגדה בפרשת הריגול התאגידי

סוכנויות הידיעות

7.12.2006 / 19:05

אישומים פליליים נגד היו"ר לשעבר פטרישה דאן ובכירים נוספים עומדים בעינם, דיווח CNet



ענקית המחשבים והמדפסות האמריקאית היולט פקארד (סימול HPQ) תיישב את האישומים האזרחיים שהוגשו נגדה על ידי משרד התובע הכללי של מדינת קליפורניה, בעקבות פרשת הריגול התאגידי שהביאה בסופו של דבר להתפטרות יו"ר החברה, פטרישה דאן. כך דיווח אתר חדשות הטכנולוגיה CNet.



עם זאת, גם לאחר יישוב האישומים נגד החברה, יעמדו בעינם האישומים הפליליים שהוגשו נגד דאן ובכיר נוסף לשעבר בחברה וכן נגד שלושה חוקרים פרטיים שהיו מעורבים בפרשת הריגול הפנימי בחברה. כל החמישה - דאן, יועצה המשפטי לשעבר, קווין האנסקר, ושלושת החוקרים פרטיים - מואשמים בעבירות הונאה הקשורות להשגת פרטי שיחות טלפון, חדירה לא מורשת לנתוני מחשב, גניבת זהות וקשירת קשר לביצוע עבירות אלו. הרשעה בכל סעיפי אישום אלו עשויה לגרור עונש של עד 12 שנות מאסר.



דאן פוטרה בספטמבר, לאחר שהתברר כי אישרה לשכור חוקרים אשר השיגו באופן בלתי חוקי, פרטי שיחות טלפון ומידע אישי נוסף של עיתונאים וחברי דירקטוריון HP, בניסיון לאתר את מקור ההדלפות מדירקטוריון החברה.



HP, אשר השלימה בחודש שעבר את רכישת חברת מרקורי תמורת 4.5 מיליארד דולר, דיווחה בחודש שעבר על זינוק של פי ארבעה ברווחיה ברבעון האחרון לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת - אז רשמה החברה הוצאות חד פעמית של יותר ממיליארד דולר בגין קיצוצים בכוח העבודה.



> לא הספקתם להתעדכן בחדשות כל היום? לנו יש את הפתרון!


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully