וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק גורדי השחקים בניו יורק שובר שיאים

סוכנויות הידיעות

7.12.2006 / 22:37

מגדל משרדים במנהטן נמכר תמורת 1.8 מיליארד דולר. הבניין בן 41 הקומות, נרכש בשנת 2000 ב-518 מיליון דולר

בועת שוק הדיור בארה"ב אולי מתפוגגת, אבל גורדי השחקים למשרדים בניו יורק ממשיכים להיות סחורה חמה. חברת הנדל"ן האמריקאית טישמן ספייר מכרה מגדל משרדים בן 41 קומות הממוקם בשדרה החמישית בעיר ניו יורק' תמורת 1.8 מיליארד דולר - הסכום הגבוה ביותר ששולם בארה"ב עבור בניין משרדים יחיד, לפי נתוני חברת מחקר הנדל"ן ריל קפיטל אנליטיקס. חברת קאסנר קמפניס, אשר רכשה את גורד השחקים מטישמן ספייר, מסרה כי העסקה נחתמה ביום שני השבוע.

טישמן ספייר וחברת ההשקעות הגרמנית TMW רכשו את הבניין - שהשטח המשרדי בו מסתכם ב-139 אלף מ"ר - בשנת 2000 תמורת 518 מיליון דולר, לפי העיתון "ניו יורק טיימס" אשר דיווח על העסקה מוקדם יותר היום. הבניין, שהוקם בשת 1957, מאכלס כיום את משרדיהם של מספר בנקים ועו"ד.

עסקת השיא הקודמת של בניין משרדים נחתמה בשנה שעברה, כאשר חברת טישמן ספייר רכשה מחברת הביטוח האמריקאית מטלייף את הבניין הנושא את שמה, אחד מבנייני העסקים הידועים במנהטן ולשעבר בניין פאן אם (Pan Am), תמורת כ-1.7 מיליארד דולר.

טישמן ספייר עלתה לכותרות באחרונה, כאשר רכשה ביחד עם חברת ניהול הנכסים בלקרוק (סימול BLK) מתחם דירות גדול במנהטן מחברת מטלייף תמורת 5.4 מיליארד דולר - במסגרת מה שהוגדרה כעסקת הנדל"ן הגדולה ביותר אי פעם בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully