וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס מנתחים טכנית: מניות טריון והרמוניק צפויות לזנק בטווח הקצר

רמי קפלן

13.8.2001 / 22:04

מניית טריון מגבשת עלייה למחיר של 6.7 ד', הרמוניק צפויה להיעצר ב-20 ד' לאחר שרשמה תשואה של כ-500% מאז אפריל; רמות התמיכה של המניות: 5.7 ו-14 דולר, בהתאמה

"טריון מגבשת כיום את הצעד הבא, שלהערכתנו יביא אותה אל מעל לקו ה-6.7 דולרים", כותבים ליאור נווה וטים בראקט, המנתחים הטכניים של בית ההשקעות אוסקר גרוס, שהוציא בימים האחרונים שני דו"חות טכניים על שתי יצרניות ציוד תקשורת - טריון והרמוניק האמריקאית, המחזיקה מרכז פיתוח גדול בישראל.

ברוח ענף ציוד התקשורת, שתי המניות ידעו קריסה פנטסטית במחירן במהלך שנת התנפצות הבועה. שתיהן הגיעו בשיאן, בתחילת 2000, לרמות של 150 דולר, ושתיהן נחתו אל מחיר הנמוך מ-3 דולרים באפריל השנה.

טריון שנסגרה ביום שישי במחיר של 5.75 דולרים, ושמדשדשת לאחרונה בצורה רנדומלית, בונה להערכת האנליסטים בסיס ממנו צפויות עליות משמעותיות. הם מבססים את ההערכה על כך שמאז השפל שרשמה המניה באפריל (2.36 דולרים), היא מזנקת מפעם לפעם במחזורי מסחר גבוהים, ויורדת מהשיא, כל פעם לנקודה גבוהה יותר.

תוואי זה, היוצר מבנה של משולש ההולך ונסגר (ראו גרף), נתפש אצל האנליסטים כמבשר גל משמעותי של עליות. כחיזוק לניתוח הטכני, הם מציינים כי בחודשים האחרונים צוברים ככל הנראה משקיעים מוסדיים אחזקות משמעותיות בחברה.

לסיכום, ממליצים האנליסטים לסוחרים לרכוש את מניית טריון בסביבות מחיר של 5.7 דולרים, המשמש גם כרמת תמיכה. הם מעריכים כי סגירה מעל לרמת ההתנגדות של 7.6 דולר, תהווה הוכחה אולטימטיווית להערכות האופטימיות שלהם, באשר לכיוון הצפוני של המניה. בטווח הבינוני, הם מזהים את רמת 11 הדולרים, שהינה רמת השפל של סוף נובמבר 2000, כיעד המחיר לעליות הצפויות.

לקנות את הרמוניק באזור 14 דולר

מאז שנחתה בשפל של 2.75 דולרים באפריל, התרוממה מניית הרמוניק עד לשיא של 17 דולר בתחילת אוגוסט. עליית המחירים לוותה בעלייה מקבילה בנפחי המסחר, המעידה לפי האנליסטים על נחישות הקונים. בנוסף, לראשונה מזה 16 חודשים, השתטח קו הממוצע הנע (לזמן ארוך), מה שמאשר בלימה של מגמת ההתדרדות.

מהתבוננות בגרף של החודשים יוני-יולי עולה כי גם תנועת המחירים של מניית הרמוניק יוצרת אף היא תבנית של משולש, המבשרת המשכיות. כיוון שהכניסה אל המשולש היתה מלמטה, הוא צפוי לשמש כתבנית ביניים בדרכה של המניה מעלה. בנוסף, ביססה המניה בשבוע האחרון של יולי, רמת תמיכה משופרת בקו 14 הדולר.

רמת התנגדות משמעותית עבור המניה משמש קו המחיר של 20 הדולרים, לאחר ששימש כרמת תמיכה משמעותית בדרכה של המניה מטה ברבעון השלישי של 2000, ולאחר שהתנגד במרץ לעלייה בתחילת אוקטובר 2000.

מצבה הטכני של המניה מצדיק לדעת נווה ובראקט קנייה, אך לאור העליות הדרמטיות של המניה בזמן האחרון ואפשרות המצאותה במצב של "קניית יתר", הם ממליצים לרכוש ממנה רק לאחר שתיסוג מעט לכיוון רמת התמיכה באזור 14 הדולר, בתנאי שהתנועה תתבצע בנפח מסחר קטן יחסית (סגולה כנגד התנפצות רמות תמיכה). אמצעי בטיחות מומלץ נוסף, הוא מיקום פקודת הגנת מכר מתחת לקו 12.5 דולר.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully