וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ש.ח.ר הישראלית בחרה בפיתרון ה-Service Hub של ויריאנט

סוכנויות הידיעות

13.8.2001 / 20:50

הפיתרון של ויריאנט יאפשר לקבוצת ש.ח.ר להציע שירותים באמצעות האינטרנט ולייעל את פעילות טכנאי החברה בשטח

חברת ויריאנט , המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים לניהול של ספקי שירות ניידים בשטח (מהנדסי וטכנאי שירות), הודיעה היום כי קבוצת ש.ח.ר הישראלית, המספקת מגוון שירותי חירום, בהם שירותי שרברבות, חשמל ורפואת שיניים, בחרה ב-Service Hub אשר יאפשר לה להציע שירותים ללקוחות באמצעות האינטרנט ולתאם את יציאת טכנאי החברה לשטח.

במסגרת ההסכם, רכשה קבוצת ש.ח.ר את רישיון השימוש ב-Service Hub הכולל שירותים מקוונים, שרת אינטגרציה לשילוב מערכות חיצוניות, מערכת ניטור נתוני שירות שתסייע לצוות הניהול של קבוצת ש.ח.ר בפעילות העסקית, ושרת גישור המספק לעובדי שטח ניידים גישה למידע קריטי.

"קבוצת ש.ח.ר מתמודדת עם בעיות דומות לאלה של ארגונים שמפסקים שירותים בשטח בשווקים האחרים שלנו", אמר וויין ברוק, נשיא ומנכ"ל ויריאנט. "שירותי החירום של קבוצת ש.ח.ר מהווים חלק חשוב מפעילותם. היכולת לספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות חיונית, ופתרון Service Hub יאפשר לצוותי השטח של החברה לתפקד ביעילות רבה יותר באמצעות הכלים שיעמדו לרשותם", הוסיף.

מוצריה של ויריאנט מאפשרים לארגונים הנותנים שירות בשטח לנהל ביעילות את לוחות הזמנים ושיגור אנשי השירות, רישום ושמירת פעילויות השירות ותנועות לוגיסטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully