וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

888 בשיחות בנוגע לרכישתה על ידי חברת ההימורים המקוונים Ladbrokes תמורת 490 מיליון ליש"ט

רונן סרברניק

8.12.2006 / 11:33

המחיר משקף פרמיה של כ-12% על מחיר הסגירה של מניית 888 אתמול



חברת ההימורים המקוונים 888 (סימול 888.L), שבשליטת שני זוגות האחים הישראלים, אבי ואהרון שקד ושי ורון בן יצחק, עשויה להירכש על ידי חברת ההימורים המקוונים, Ladbrokes, תמורת 490 מיליון ליש"ט לפי דיווח ה"דיילי מייל".



העיתון מוסיף כי במהלך החודש האחרון מנהלות החברות שיחות בנוגע למיזוג, וכעת קרובות השיחות להסכמה על הצעת רכש במחיר של 145-140 פני למניית 888, המשקף פרמיה של כ-12% על מחיר הסגירה של מניית 888 אתמול.



בתחילת נובמבר דיווח העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס" כי 888 ולדברוקס נמצאות במגעים "ראשוניים" למיזוג. הגישושים למיזוג באו כחודשיים לאחר שתעשיית ההימורים באינטרנט חטפה את המכה הקשה בתולדותיה. הסנאט האמריקאי אישר בתחילת אוקטובר חקיקה שמגבילה באופן משמעותי את אפשרויות ההימורים של השחקנים האמריקאים; בתגובה, נאלצו חברות ההימורים לוותר על השחקנים האמריקאים שתרמו להן חלק נכבד מההכנסות.



בסוף חודש אוקטובר דיווח ה"סאנדיי טיימס" על שיחות בנוגע למיזוג אפשרי בין 888 לבין פארטיגיימניג. מקור בתעשייה אמר ל"סאנדיי טיימס": "כל אתרי ההימורים באינטרנט מנהלים שיחות זה כמה שבועות. בתחילה היו תוכניות למיזוגים בין כמה חברות בעסקי ההימורים באינטרנט כדי ליצור חברה אחת ענקית - אבל בשלב זה נראה מציאותי למזג שתי חברות בכל פעם".



888 מעסיקה כ-400 עובדים בישראל, בחברה הבת התל אביבית רנדום לוג'יק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully