וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים מאמינים שתרו תגיש ביום שני את הדו"חות ל-2005; המניה מטפסת בכ-5% בנאסד"ק

עומרי כהן

8.12.2006 / 18:02

יום שני הוא המועד האחרון להגשת הדו"חות לפני המחיקה מנאסד"ק; מתחילת השבוע עלתה המניה ב-15%



יצרנית התרופות הגנריות, תרו (סימול: TARO), עולה היום ב-4.5% בנאסד"ק למחיר של 11.1 דולר, ומשלימה טיפוס שבועי של 15%, לקראת פרסום אפשרי של דו"חותיה הכספיים ל-2005. יום שני הקרוב הוא המועד האחרון שקיבלה תרו מהנהלת נאסד"ק להגשת הדו"חות הכספיים המורחבים ל-2005 (20-F). אם יוגש הדו"ח במועד, תוסר עננה כבדה מעל ראשה של מניית תרו, בדמות איום המחיקה מהמסחר בנאסד"ק, אשר העיבה בחודשים האחרונים על המניה.



תרו פירסמה בעבר תוצאות מקדמיות ל-2005, ולפיהן סיימה את השנה עם הכנסות של 305-295 מיליון דולר ולרווח נקי של 16-14 מיליון דולר. אולם, על רקע חשיפת שערוריות חשבונאיות בדו"חות של החברה מהשנים 2004-2003, בדמות הכרה מתירנית בהכנסות, נאלצה תרו לערוך מחדש דו"חות אלו ולדחות את מועד הגשת הדו"חות ל-2005. עקב כך, גם לא פירסמה החברה נתונים על ביצועיה ב-2006.



בהודעה לתקשורת מלפני כחודש, ציינה תרו כי אינה בטוחה שתוכל לעמוד במועד הגשת הדו"חות, קרי ב-11 בדצמבר, וכי אם יימחקו מניותיה מנאסד"ק בשל כך היא תפעל לרושמן מחדש, מיד לאחר הגשת הדו"חות לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC).



היום ציינו נציגי החברה בישראל, כי הם מקווים שהדו"חות אכן יוגשו במועד, אולם אין להם כל מידע אם כך אכן יקרה. כך, שהעליות היום במניה מצביעות כנראה על אחת משתי האפשרויות הבאות: או שישנם משקיעים שכבר יודעים כי הדו"חות אכן יוגשו במועד ולכן עטים לרכוש אותן כבר כעת, או שמשקיעים אלו רק מעניקים סבירות גבוהה לאפשרות זו ולכן מעדיפים לבנות פוזיציה לקראת ההודעה הרשמית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully