וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארדר סורי עשוי לרכוש את אסטון מרטין - יצרנית המכונית של ג'יימס בונד - ב-1.2 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

10.12.2006 / 10:46

סימון חלבי נכלל ברשימת המועמדים הסופית לרכישת חטיבת מכוניות היוקרה של פורד, דיווח "סאנדיי טיימס"



המיליארדר המסתורי יליד סוריה, סימון חלבי, נמצא בין ארבעת המתמודדים הסופיים לרכישת יצרנית המכוניות הבריטית אסטון מרטין, אשר הועמדה למכירה מוקדם יותר השנה על ידי ענקית הרכב האמריקאית פורד (סימול F). כך דיווח העיתון "סאנדיי טיימס". לדברי מקורות בסיטי של לונדון, ההתמודדות על רכישת אסטון מרטין - המכונית של ג'יימס בונד - עזה במיוחד. יצרנית מכוניות היוקרה עשויה לזכות בתג מחיר של יותר מ-600 מיליון ליש"ט (1.18 מיליארד דולר).



בנק ההשקעות UBS, המטפל בתהליך המכירה, צימצם את רשימת שלושים המתמודדים לארבעה מועמדים סופיים. חלבי, המתגורר בבריטניה ואשר הונו האישי מוערך ב-2 מיליארד ליש"ט (3.9 מיליארד דולר), נכלל ברשימת המועמדים הסופית. כך אמרו מקורות בסיטי, אשר ציינו כי מספר מתמודדים בולטים דוגמת ז'אק נאסר, המנכ"ל לשעבר הראוותני של פורד, לא הגיעו לרשימה הסופית.



אסטון מרטין, אשר נוסדה ב-1913, מהווה חלק מחטיבת מכוניות היוקרה של פורד, פרמייר אוטומוטיב גרופ, הכוללת גם את וולוו, יגואר ולנדרובר. יצרנית המכוניות נהנתה בשנים האחרונות מצמיחה קבועה ומתמשכת במכירותיה, ובשנה שעברה אף עברה לרווח. החברה ייצרה בשנה שעברה 4,500 מכוניות לעומת 46 מכוניות בלבד ב-1992. המחיר הממוצע של מכונית אסטון מרטין ללקוחות היה בשנה שעברה 150 אלף דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully