וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוונטק טכנולוגיות חתמה על הסכם לרכישת חברת קיטס

רפאל פוגל

10.12.2006 / 13:00

תרכוש 70% ממניות חברת קיטס, המתמחה בסביבת JAVA, בתמורה לכמליון שקל



חברת אדוונטק הודיעה כי תרכוש 70% ממניות חברת קיטס, המתמחה בסביבת JAVA, בתמורה לכמליון שקל. בעלי המניות בקיטס ימשיכו להחזיק ביתרת 30% ממניות קיטס וימשיכו לנהל החברה.



זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק, מעריך כי עקב הרכישה, תחום פעילות JAVA באדוונטק עשוי לגדול בשיעור של כ-300% בשנתיים הקרובות וזאת ע"י ניצול הסינרגיזם הטבעי בין הקבוצות הטכנולוגיות השונות וגישה ללקוחות החברה.



קיטס מנוהלת על ידי עמוס אנגלוביץ ורז גרסטל. אנגלוביץ וגרסטל מוסרים כי אדוונטק וקיטס יוכלו להציע ללקוחות סל חדש של פתרונות עסקיים וזאת בין השאר על בסיס יכולות האינטגרציה של קיטס והידע המעמיק בטכנולוגיות SOA. קיטס מונה כיום 12 עובדים ופועלת בין השאר בלקוחות הבנק הבינ"ל, מנורה, פניקס, הראל, מירס, פרטנר, YES וחברות נוספות. מחזור המכירות של קיטס יעמוד השנה על כ- 2.5 מליון שקל.



אדוונטק טכנולוגיות מתמחה בפיתוח יישומים בשלוש הסביבות המובילות: מיקרוסופט, סאפ ואורקל, וכמו כן מפתחת ומשווקת בארץ ובעולם את מוצרי התוכנה ActionBase לניהול משימות וסיכומי דיון בארגון, ו-Event24X7 לשליטה ובקרה על מערכות.



קיטס מתמחה בפיתוח ויישום מערכות תוכנה מבוססי טכנולוגיית Java/J2EE, וכן ביישום פתרונות אינטגרציה בין מערכות (EAI) וניהול תהליכים עסקיים (BPM) תוך שימוש בסטנדרטים של SOA. כמו כן לקיטס נסיון ביישום פתרונות מבוססי טכנולוגיית RFID, לניהול מלאי ומחסנים ולייעול ובקרה של שרשראות אספקה. קיטס טכנולוגיות הינה שותפה עסקית של IBM וכן של Sun Microsystems.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully