וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייפמן פורש ממנכ"לות אמבלייז לטובת גיא ברנשטיין

אפרת נוימן

10.12.2006 / 13:34

ברנשטיין כיהן בשנתיים וחצי האחרונות כמנהל הכספים של אמבלייז. הוביל את רכישת השליטה בפורמולה בספטמבר

שינויים דרמטיים בהנהלת חברת אמבלייז שנסחרת בבורסה הראשית בלונדון. החברה הודיעה הבוקר כי אלי רייפמן - ממייסדי החברה והמנכ"ל ב-6 השנים האחרונות - עוזב את תפקידו. את רייפמן שעכשיו הפך ל"סגן יו"ר" יחליף גיא ברנשטיין - סמנכ"ל הכספים הדומיננטי של החברה בשנתיים וחצי האחרונות.

ברנשטיין (37) הוא זה שהוביל את העסקה לרכישת השליטה בפורמולה לפני כמה חודשים. הוא נחשב ל"מוח" מאחורי לא מעט מהצעדים הפיננסיים שעשתה אמבלייז בשנים האחרונות כולל המהלך שבו רכשה אמבלייז את רוב אחזקותיו של רייפמן ביולי תמורת 70 מיליון דולר, על מנת שרייפמן יוכל להחזיר חוב אישי שלקח בשוק המקומי.

ברנשטיין מכיר את פורמולה עוד מהימים שבהם היה סמנכ"ל הכספים של החברה הבת של פורמולה מג'יק. אל מג'יק הוא הגיע ב-1999 ממשרד רואי החשבון ארנסט אנד יאנג וממנה הוא עבר לאמבלייז. ברנשטיין נחשב לרואה חשבון מתוחכם, קשוח וענייני. את כסא סמנכ"ל הכספים תתפוס הדס גזית.

אחרי כל ההבטחות והתחזיות הגבוהות, רייפמן לא הצליח להפוך את אמבלייז לחברה רווחית. את המחצית הראשונה של 2006 סיימה החברה מרעננה עם הכנסות של 260 מיליון דולר אבל הפסד תפעולי של 8.7 מיליון דולר. הרווח הנקי - בעקר הודות לרווחי הון ממכירת אדאמיינד - הסתכם ב-11 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully