וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכוף מעריכה כי הכנסותיה יצמחו ל-170 מיליון שקל ב-2007 - כ-25% יותר מתחזית ההכנסות ל-2006

נתן שבע

10.12.2006 / 15:33

החברה השלימה בסוף השבוע גיוס של 34 מיליון באג"ח להמרה



התכוף שבשליטת דוד אורון השלימה בסוף השבוע גיוס של 34 מיליון שקל באמצעות אג"ח להמרה. את הנפקת החברה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי. ואלטשולר שחם.



כספי ההנפקה ישמשו את החברה לצרכיה השוטפים ולצורך המשך ההתפתחות העסקית, הרחבת פעילות הייצור והיצוא, חדירה מחודשת לתחום החל"כ ורכבים לפיזור הפגנות וחיזוקו של המיזם המשותף עם רפא"ל.



מהתשקיף שהגישה החברה עולה, כי החברה מעריכה שתסיים את המחצית השנייה של השנה עם הכנסות של לפחות 70 מיליון שקל. במילים אחרות, החברה מעריכה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי של השנה יסתכמו לפחות ב-45 מיליון שקל. מתחילת השנה, הסתכמו הכנסות החברה ב-90 מיליון שקל - 23% יותר משנת 2005 כולה.



החברה מעריכה עוד כי הצמיחה תימשך גם לתוך 2007 כאשר את השנה הבאה היא תסיים עם היקף מכירות של 170 מיליון שקל. גידול זה בהיקף המכירות יהיה בעיקר ביחס לרכבים ממוגנים ומתדלקות למטוסים.



החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 ברווח נקי של 2.8 מיליון שקל לעומת הפסד של חצי מיליון שקל בתקופה המקבילה.



החברה חתמה בסוף נובמבר עם רפא"ל על מסמך עקרונות להקמת חברה משותפת בחלקים שווים, אשר תפעל לפיתוח, בנייה, שיווק ותחזוקה של רכבים משוריינים 4X4 וקפסולות ממוגנות ירי לרכבים גלגליים בשוק העולמי.



קבוצת התכוף עוסקת בשני תחומי פעילות מרכזיים - מגזר הרכב ומגזר חטיבת הפרויקטים. עיקר הפעילות במהלך השנה התמקדה בייצור מתדלקות מטוסים לייצוא, בביצוע פרויקט ה"זאב" (רכב טקטי ממוגן ירי) עבור משרד הביטחון בשיתוף פעולה עם רפא"ל בהתאם להזמנות לייצור סדרתי שקיבלה החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully